Gå til innhold

Latterlig rik? Bare vent... :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan bli litt som å gi EPO til noen som alt har for tykt blod, uten at en helt vet på forhånd (uten å ha gått til en lege og målt det) vet hvem det er. Det er vel sikkert derfor en god grunn til å aldri ta noe slik uten at det er skrevet ut av en doktor, uten at jeg vet om det er farligere enn å gå på fylla.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med denne tråden?

Hijacking? Her prøver jeg å utfordre pengeulvenes verdisyn...

 

Dette fremstår ikke som en intellektuell øvelse i å utfordre et etablert verdisyn. Til den fremstillingen mangler det alt for mye saklige argumenter. Du fremsetter påstander, og når du blir bedt om å dokumentere disse så skylder du på din fysikk for å unngå å vise kilder. Det blir rett og slett for enkelt, og du fremstår som bitter på verden fordi du ikke sitter like godt i det som mange andre.

 

Jeg håper at alle tenker litt på hva man vil bli husket for, og kanskje tenker litt på om max forbruk er løsningen...

 

Ja, maks forbruk er løsningen. Det er forbruk som genererer arbeidsplasser og aktivitet i denne nasjonen og i verden som helhet. Det er vi alle tjent med.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med denne tråden?

Hijacking? Her prøver jeg å utfordre pengeulvenes verdisyn...

 

Dette fremstår ikke som en intellektuell øvelse i å utfordre et etablert verdisyn. Til den fremstillingen mangler det alt for mye saklige argumenter. Du fremsetter påstander, og når du blir bedt om å dokumentere disse så skylder du på din fysikk for å unngå å vise kilder. Det blir rett og slett for enkelt, og du fremstår som bitter på verden fordi du ikke sitter like godt i det som mange andre.

 

Jeg håper at alle tenker litt på hva man vil bli husket for, og kanskje tenker litt på om max forbruk er løsningen...

 

Ja, maks forbruk er løsningen. Det er forbruk som genererer arbeidsplasser og aktivitet i denne nasjonen og i verden som helhet. Det er vi alle tjent med.

Beklager, V: Hvis utgangspunktet ditt er ja til max forbruk, så må vi noik akseptere at vi ikke blir enige.

 

Jeg kaller meg ST og det er prooblemet: jeg spenner alle muskler. syn? hardly..,

utslitt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...