Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hive bror av nettet


Anbefalte innlegg

Når broren min bruker nettet hender det at han laster ned ting, og bruker store mengder av kapasiteten. Dette fører til at mitt nett går ekstremt tregt. Lurer bare på om det finnes en måte jeg kan hive han av nettet og hvordan dette gjøres?

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg med dette. Mange Fifa-kamper har blitt ødelagt de siste par dagene pga. dette.

 

På forhånd takk for all respons :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NetLimiter, vet ikke om det funker bra, men på siden dems står det.

 

"NetLimiter is an ultimate internet traffic control and monitoring tool designed for Windows. You can use NetLimiter to set download/upload transfer rate limits for applications or even single connection and monitor their internet traffic.

 

Along with this unique feature, Netlimiter offers comprehensive set of internet statistical tools. It includes real-time traffic measurement and long-term per-application internet traffic statistics"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når broren min bruker nettet hender det at han laster ned ting, og bruker store mengder av kapasiteten. Dette fører til at mitt nett går ekstremt tregt. Lurer bare på om det finnes en måte jeg kan hive han av nettet og hvordan dette gjøres?

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg med dette. Mange Fifa-kamper har blitt ødelagt de siste par dagene pga. dette.

 

På forhånd takk for all respons :)

Du har ikke muligheter for å øke kapasiteten på nettforbindelsen din, det pleier ikke koste så mange kronene ekstra.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Skal prøve Nett Limiter ;) Er det slik at det må innstaleres på alle PCer man skal begrense også? Fordi det er to PCer han bruker, den ene er med Windows, mens den andre er med OS X, så det spørs om jeg klarer å stenge Macen.

 

Vi skal få fibernett til sommeren, så tviler på at mine foreldre gidder å endre på abonnementet før den tid.

 

Har også spurt min bror om han kan roe ned med nedlastingen, men da sier han bare "Synd for deg!" (småsøsken :realmad: ). Så derfor skal han få smake sin egen medisin ;)

 

Han bruker forøvrig en blanding av torrent, Minecraft, skype etc. så det blir mye for nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...