Gå til innhold

Elkjøp 6995,- Toshiba eller Medion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk ut denne linken, her er en Medion maskin annonsert til 6995kr, er det denne maskinen du har betalt 7995kr for!?

Ja. Er fornøyd med selve maskina, men liker ikke tanken på å betale 1000,- mer enn alle andre.

Skriv ut siden/skriv ned linken, og ta den med til butikken! Elkjøp gir 30 dagers prisgaranti, så det skal ikke være noe problem å få mellomlegget tilbake!

Lenke til kommentar
En liten oppdatering i saken. Jeg har snakket med forbrukerrådet og de sa jeg måtte kunne dokumentere at jeg så tilbudet samme dag. Dette er vansklig ettersom den dagen er forbi nå, og elkjøp nekter for at maskinen noen gang har kostet dette. Det er virklig synd da en såpass stor kjede som dette lyver for å tjene mere penger.

 

Nå er det vel bare å følge linken øverst på siden, så ligger den til 6995,- der... :shrug:

Lenke til kommentar
ønsker ikke å kvitte meg med maskinen. ønsker bare rettferdighet. er totalt unødvendig å måtte betale mer enn andre for samme vare. Regner utifra dems annonsegaranti at jeg uten problemer burde få gjennom saken min ettersom jeg så annonsen samme dag...bare elkjøp faktisk svarer snart.

Returner maskinen og kjöp en ny til 1000 billigere, det kan vel ikke bli stort bedre enn det . . ?

Lenke til kommentar

Det burde ikke være noe problem det her. Kjøpte den samme maskinen på Lefdal for 8000, og så den på elkjop til 7000 tre uker senere. Siden jeg holder til i Kristiansand, og Lefdelbutikken jeg kjøpte den i er på Strømmen, sendte jeg et brev, sammen med kvitteringa og en utskrift av elkjøps internettside om maskinen. En uke senere dukke det opp et brev i posten, og 1500 kr inn på konto, siden lefdal har 150% prisgaranti. Lett lett lett. Og i tillegg skylder de meg ekstra software, fordi de klarte å sette på litt ekstra på plakaten i butikken. De tjente ikke mye på det salget der nei...

Lenke til kommentar

Ikke for å si noe stygt, men skjønner ikke at du gidder å betale 7000 kroner for en maskin som er kjøpt på elkjøp engang! De selger jo bare dritt! Medion pcene er jo noe av det styggeste også!

Fins nesten ikke noe styggere! Syns du skulle ha sjekka utvalget på internett først! Er bedre å legge i en tusen lapp mer eller noe og vet at du da får en mye bedre maskin, enn å spare å få noe dritt!

 

Greit at de selger billig på elkjøp, men de selger jo bare dritt! Kunne aldri tenkt meg å ha kjøpt en PC der! De som har litt peiling på PC, vet at de skal holde seg vekk fra elkjøp og expert når det gjelder data! Det eneste stedet hvor en kan kjøpe bra pc er telehuset! Jobber selv på elkjøp, og skjønner meg bare ikke på folk som kjøper data der!

 

Beklager for å måtte si det!

Lenke til kommentar

Vel dette er smak og behag. Jeg er ikke helt blank da det gjelder datamaskiner så jeg ble nok ikke lurt. Jeg vet nøyaktig hva jeg kjøpte, og begrensningene. Poenget er at jeg har 2 datamaskiner fra før som hver har sin oppgave, og jeg kjøpte en bærbar for å bruke i studiesammenheng, ikke til å spille doom3 eller noe slik. Dette har jeg annen datamaskin til med litt bedre specs.

 

Da det gjelder utseendet på datamaskinen kjøpte jeg medion maskinen nettopp fordi jeg synes den er pen. Alternativet var toshiba maskinen og den synes jeg er kvalmende stygg. Men også dette er smak og behag.

Lenke til kommentar
Ikke for å si noe stygt, men skjønner ikke at du gidder å betale 7000 kroner for en maskin som er kjøpt på elkjøp engang! De selger jo bare dritt! Medion pcene er jo noe av det styggeste også!

Fins nesten ikke noe styggere! Syns du skulle ha sjekka utvalget på internett først! Er bedre å legge i en tusen lapp mer eller noe og vet at du da får en mye bedre maskin, enn å spare å få noe dritt!

 

Greit at de selger billig på elkjøp, men de selger jo bare dritt! Kunne aldri tenkt meg å ha kjøpt en PC der! De som har litt peiling på PC, vet at de skal holde seg vekk fra elkjøp og expert når det gjelder data! Det eneste stedet hvor en kan kjøpe bra pc er telehuset! Jobber selv på elkjøp, og skjønner meg bare ikke på folk som kjøper data der!

 

Beklager for å måtte si det!

 

For et flott, rolig og avbalansert innlegg du kommer med her.

 

Jeg må tillate meg å påpeke at selv om du muligens jobber på elkjøp, så har du overhodet ikke peiling på varene de selger der. Det kan være at tilgjengeligheten på SATAS103 (6995,-) har vært dårlig siden midten av august, men det tilbudet finner du ikke noe annet sted (bortsett fra Lefdal, av naturlige årsaker). Du kan tråle nettet, sjekke med Dell, sjekke med toshiba, ibm, acer, hvem du vil. Du finner ikke billigere pc. Dells rimeligste alternativ koster omtrent 8500,- og er ikke bedre.

 

Du kan vel mens du er i gang tråle nettet etter en pc med tilsvarende spesifikasjoner som ENE3255 (packard bell med bla. dvd-rw) til 12995,- og se om du finner noe.

 

Sammenlign gjerne SATP20S103 (19995,-) med Dells inspiron 8500 serie. Skal du få en I. 8500 til å bli sammenlignbar koster den over 22000.

 

Dine latterlige uttalelser faller på sin egen urimelighet i alle tilfeller. På telehuset selger de bla svært ofte nøyaktig samme pc som på elkjøp. HP maskinene f.eks. Fujitsu-Siemens laptopper er et annet eksempel.

 

Forøvrig har jeg selv "sjekket nettet" etter priser på laptopper, fordi jeg skal ha en selv nå. Rent bortsett fra nisjemaskiner som T40p o.l. er Elkjøp det billigste alternativet.

 

Elkjøp er også det stedet der du får relativt rimelig og helt GENIAL forsikring på laptoppen din. Mister du den i bakken, søler cola i den, den bare går i stykker eller du setter deg på den og knuser skjermen, får du dekket skade eller NY maskin til samme VERDI som da du kjøpte den, i 3 år, UTEN egenandel.

 

Finn det på noen nettbutikker.

 

Mvh, Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...