Gå til innhold

Kan jeg bytte? (Clas Ohlson)


Micius

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en ekstern harddisk 500 gb i går, men har innsett at jeg likegodt kan kjøpe en til 1 TB. Kjøpte den på Clas Ohlson, så er det mulighet for at jeg kan gå opp å bytte den (er selvfølgelig uåpnet) og betale litt mer for en større harddisk?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei, kjøpte en ekstern harddisk 500 gb i går, men har innsett at jeg likegodt kan kjøpe en til 1 TB. Kjøpte den på Clas Ohlson, så er det mulighet for at jeg kan gå opp å bytte den (er selvfølgelig uåpnet) og betale litt mer for en større harddisk?

 

Takker for svar :)

 

 

Fra .no:

 

"Handle trygt hos Clas Ohlson!

 

Alltid 30 dagers angrerett/åpent kjøp, i butikk, på postordre og via Internett.

"

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte en ekstern harddisk 500 gb i går, men har innsett at jeg likegodt kan kjøpe en til 1 TB. Kjøpte den på Clas Ohlson, så er det mulighet for at jeg kan gå opp å bytte den (er selvfølgelig uåpnet) og betale litt mer for en større harddisk?

 

Takker for svar :)

 

Ta med deg pakken med harddisken + kvittering, gå til informasjonsdisken i Clas Ohlson-butikken, si gjerne at du vil levere den inn igjen fordi du vil ha en med større kapasitet. Da må du skrive under på en lapp for innleveringen (hvis ikke jeg husker feil), de lager et "gavekort" med beløpet på, du plukker med deg harddisken på 1 TB, og betaler den i kassen med "gavekortet" + penger/kort. Enkelt og greit.

 

Siden Clas Ohlson har 30 dagers åpent kjøp hadde du ikke en gang trengt å kjøpe ny harddisk der, de har lovet å gi pengene tilbake uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...