Gå til innhold

Tjeneste som Dropbox, bare unlimited space?


Bleenda

Anbefalte innlegg

Leter etter en Sync tjeneste som kan gjøre det samme som Dropbox.. men finner ingen. Trenger PLASS, MASSE PLASS. Det er ikke nødvendig at filene synces til "cloud'en" løsningen jeg leter etter må kunne synce til min egen server, på min egen linje slik at jeg slipper å betale masse penger for plass jeg allerede har! Har prøvd Tonido Sync, SugerSync & dropbox. Desverre kan ingen tilby nok lagringsplass til en overkommelig pris. Holdt en knapp på Tonido, men dem har satt en *cap på 50GB som blir for lite. Kom over Aero FS som ser ut som et perfekt produkt for meg, problemet er at dem er i lukket beta.. så om noen hadde hatt en invite her hadde det vert konge, eventuelt om noen vet om en annen programvare som kunne brukes.

 

Takk :)

Endret av iNzzain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dimenos Jotta har ikke drag-and-drop folder funksjonalitet, som dropbox. OwnCloud bruker WebDav, som jeg synes blir litt for krumlete, og lite integrerbart, dessuten fungerer den integrerte Windows versjonen dårlig. Tonido er perfekt, men selvfølgelig satt dem en grense på 50GB selv med Pro versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...