Gå til innhold

Jobb for 16 åring


Anbefalte innlegg

Her hvor jeg bor er det veldig lang venteliste på plassene men lykke til!

 

Hva mener du ? Mange firmaer som søker etter folk til deltids jobber , men klart er det vanskelig å finne , men lurt å prøv læl : ) ikke vits å gi opp så lett vettu

 

takk : ) søkt på stillinger som nettop er satt ut til ledig å.

 

Hvor bor du?

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Trondheim æ , så mang butikka sentralt nær skolen og der jeg bor å: ) søkt på coop, meny,rema moholt, xxl,prøver fortsatt på posten og sendt inn te sånn firma som rekruterer deg.til en dagligvare butikk i trondheim som har ledige stillinger , kiosk på lerkendal på hjemmekampa ...

 

 

Bare å krysse fingrene; )

 

Men fortsett å kom med seriøse tips og del erfaringa om jobb som e greit for andre å vit

 

 

kor my får vi jobb som 16år og tjen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du kan jobbe som prostituert. Et veldig innbringende yrke. Masse griser der ute som trenger å bli tilfredsstilt.

 

Ska jo ikke ta jobben fra dæ veit du

bare kos dæ videre

 

Går ikke, datostemplingen er utgått.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Utrolig offtopic men kan du prøve å skrive rent nynorsk/bokmål? veldig irriterende og lese trøndersk.

Beklager, jeg er så vant til å skrive trøndersk at jeg glemmer at det ikke er lov her , stenger tråden vist det blir mye useriøst. Også kalt offtopic

 

Siden jeg er en negerhore, da kan jeg hore tråden din til, slik at den blir stengt :)

Lenke til kommentar

Utrolig offtopic men kan du prøve å skrive rent nynorsk/bokmål? veldig irriterende og lese trøndersk.

Beklager, jeg er så vant til å skrive trøndersk at jeg glemmer at det ikke er lov her , stenger tråden vist det blir mye useriøst. Også kalt offtopic

 

Siden jeg er en negerhore, da kan jeg hore tråden din til, slik at den blir stengt :)

 

du blir stengt ut først fra diskusjons forumet så hor i vei :p

Lenke til kommentar

Fikk jobb i Posten Norge AS som 15 åring, og jobber der fortsatt.

 

Du kan sende inn en annonse ved sommertider/juletider, fordi det er da de trenger folk pga. ferier og høy produksjon rundt juletidene. Sjekk også nettsiden, der de legger ut jobbannonser. Jeg tjener 157 kr timer, og sorterer post. Det finnes mange forskjellige gjøremål i Posten, så det kan variere fra databruk til fysisk arbeid.

 

Hvordan søkte du? Søkte du på en utlyst stilling (som man finner på Posten.no), eller hørte du bare med dem om de kunne tenke seg en altmuligassistent?

Lenke til kommentar

 

 


Burger King/McDonalds. Tjener elendig, men er utrolig fin jobberfaring. Man kan ikke starte med drømmejobben.


Stemmer ikke. Man får 91kr i timen + 20kr tillegg når man er 16 og jobber i helga (McDonald's)
Øker til 101kr + tillegg når man er 17. 146kr + tillegg >18år.
Dette er ikke lav lønn sammenlignet med andre arbeidsplasser for unge (Coop, Nille, Sportsbutikk osv)

Får god arbeidserfaring ja, men det kjipe er jo alle fordommene mange har mot disse bedriftene.



Suppekatten Endret av Suppekatten
Lenke til kommentar

 

Stemmer ikke. Man får 91kr i timen + 20kr tillegg når man er 16 og jobber i helga (McDonald's)

Øker til 101kr + tillegg når man er 17. 146kr + tillegg >18år.

Dette er ikke lav lønn sammenlignet med andre arbeidsplasser for unge (Coop, Nille, Sportsbutikk osv)

 

Får god arbeidserfaring ja, men det kjipe er jo alle fordommene mange har mot disse bedriftene.

 

 

 

Heigre

Dette er naturligvis ikke tilfellet hos alle fast food restauranter. Kan variere fra restaurant til restaurant. Jeg jobber på Burger King selv og er 17 år. Tjener 80 kr i timen, med et tillegg på 19 kr i helgene. Min erfaring er at arbeidsgivere i veldig mange tilfeller utnytter ungdommer og mindreårige. At det gjelder overalt, skal jeg derimot ikke si.

Endret av Madam Mim
Lenke til kommentar

 

 



Dette er naturligvis ikke tilfellet hos alle fast food restauranter. Kan variere fra restaurant til restaurant. Jeg jobber på Burger King selv og er 17 år. Tjener 80 kr i timen, med et tillegg på 19 kr i helgene. Min erfaring er at arbeidsgivere i veldig mange tilfeller utnytter ungdommer og mindreårige. At det gjelder overalt, skal jeg derimot ikke si.


Dette høres sansynlig ut ja. Er utrolig dumt at det blir gjort på denne måten :C
Er det mange konkurrerende bedrifter i området for ungdommen?



Suppekatten Endret av Suppekatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...