Gå til innhold

Plextor DVD Rom PX-116A.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har den. Den funker veldig bra, rask og fin, men jeg har ikke klart å få den sonefri. Og så finnes den i svart noe som er et stort pluss.

Skrevet

noen flere erfaringer?. er den ikke sonefri. trodde dette hadde med programvaren man bruker for å spille av dvd?. ikke selve spilleren.

Skrevet

stemmer det, finnes programvare som overstyrer zonen uten å tukle med firmwaren.

jeg skal selv bestille den dvd spilleren, har mast på komplett lenge om å ta den inn og endelig ble den tilgjenglig på mandag :woot:

Skrevet

regner nesten med at Windvd 4 er med ja, men er ikke sikker. det var det iallefall med på min dvd spiller, windvd 4 altså. har faktisk ikke prøvd den enda :D men jeg har ikke Plextor da. skulle gjerne hatt en ja, de er jo digg bra da. alle produktene til er forsåvidt bra. brennerene iallefall.

Skrevet

noen som har prøvd denne med clonecd og subchannel fra dta spor, leser denne subchannel med clonecd. jeg har også en px-w1210a. denne leser ikke subchannel.

Skrevet

dvd region-free funker ikke for meg. er det noen om har dette som vet om hvordan man bruker powerdvd 5 sammen med dvd region-free?

Skrevet
JEG har erfaring med at mange, meg selv inkludert, har det med å bli drittlei av bumping, særlig når det bare ikke vil ta slutt!

?. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...