Gå til innhold

[Løst] Samsung Galaxy S2 ekko


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en SGS2. Mine venner klager på at de kan høre sin egen stemme når de snakker med meg.

Jeg har hørt at det er flere som har samme problem.

 

Hva kan jeg gjøre for å hindre problemet?

Takk

Kjøp iPhone ;)

 

Den tar jo fyr eller knuser .... :cool:

 

Det blir feil å se ut i fra en film, har mistet min iPhone over 200+ ganger i bakken, gulvet, fliser på badet osv. mange ganger, aldri knust (hatt den i 1 år).

Søsteren min som har en Samsung Galaxy S2 mistet den en gang i gulvet 2 dager etter hun fikk den, hun fikk en ganske stor ripe.

Endret av xPoperz
Lenke til kommentar

Jeg har en SGS2. Mine venner klager på at de kan høre sin egen stemme når de snakker med meg.

Jeg har hørt at det er flere som har samme problem.

 

Hva kan jeg gjøre for å hindre problemet?

Takk

Kjøp iPhone ;)

 

Den tar jo fyr eller knuser .... :cool:

 

Det blir feil å se ut i fra en film, har mistet min iPhone over 200+ ganger i bakken, gulvet, fliser på badet osv. mange ganger, aldri knust (hatt den i 1 år).

Søsteren min som har en Samsung Galaxy S2 mistet den en gang i gulvet 2 dager etter hun fikk den, hun fikk en ganske stor ripe.

 

Nå var bare dette en "kommentar" til din lettvinte løsning da :-)

Er vel + og - på de fleste telefoner, dog opplever jeg flere som klager på iPhone enn på S2 blandt mine venner...

 

Har du noen form for deksel/beskyttelse på telefonen din?

 

Det er noen deksel man visstnok får ekko av å bruke.

 

Dette er temmelig sikkert en feil på telefonen,da det er en dl som har opplevd dette og det var kjent for telekiosken også dær vi leverte inn telefonen, dette fikses gratis ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...