Gå til innhold

Ny stasjonær gaming pc til 6-7K


Anbefalte innlegg

Leter etter en ny stasjonær gaming pc til 6-7K.

Skal bruke den til spilling av diverse nye spill.

Skal kunne streame spill som mw3, ikke super kraftige spill men noe i den middels klassen.

Du kan selfølgelig gå over budsjettet mitt det jeg har mest lyst til er å infrie kravene med å streame en del spill som mw3, LoL, dota 2, sc2.

 

Takk :)

 

Edit:

 

Takk for fine svar :)

 

Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd.

 

Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon.

 

Pris alt fra 5-8K.

 

Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! :)

Endret av BasicKill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en ny stasjonær gaming pc til 6-7K.

Skal bruke den til spilling av diverse nye spill.

Skal kunne streame spill som mw3, ikke super kraftige spill men noe i den middels klassen.

Du kan selfølgelig gå over budsjettet mitt det jeg har mest lyst til er å infrie kravene med å streame en del spill som mw3, LoL, dota 2, sc2.

 

Takk :)

 

Skal selge min hvis du ønsker

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32924511

 

Passer vel kravene dine ;)

Lenke til kommentar

Denne!

Konfigurer selv, enjoy

 

Skulle tru du jobbet som salgsmann hos NetShop så ofte som jeg er at du anbefaler en PC derifra, hah, litt morsomt igrunn. :roll:

Anbefaler Netshop fordi de bygger PCen for deg, og er billigere enn komplett på de samme delene, og har bestilt PC derifra selv, og er fornøyd :)

PS: er nok litt for ung til å være salgsmann der uansett

Lenke til kommentar

Takk for fine svar :)

 

Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd.

 

Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon.

 

Pris alt fra 5-8K.

 

Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! :)

Lenke til kommentar

Takk for fine svar :)

 

Mens jeg likevel har denne tråden oppe kan jeg vel spørre her isteden for å åpne en ny tråd.

 

Har en litt lite "Tech-Oppdatert" 13-åring i huset som ønsker seg en skikkelig gaming pc til sin bursdag. Har lyst til å få kjøpt den på et sted som Lefdal, expert, elkjøp (Steder som man bare kan levere pc til reparering isteden for styr med sending av pc til reparasjon pga kjøping over nettet.) Den skal helst oppfylle kravene jeg sa i OP'en. Som nevnt over helst ikke noen butikker som ikke har service der man bare kan levere til reparasjon.

 

Pris alt fra 5-8K.

 

Takk for mye hjelp gjennom denne tråden! :)

 

denne er vel noe av det bedre man får hos slike butikker...

 

jeg liker heller å finne feilen på PCen selv å sende den inn til butikken (gratis) for å fikse det eller bli tilsendt en ny del enn å kjøre til butikken og levere den, så vente 6-8 uker på at den skal bli ferdig, og så for å kjøre å hente den igjen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...