Gå til innhold

Bhatti's tilsvar


Anbefalte innlegg

I ALLAH'S, DEN BARMHJERTIGE, DEN NÅDERIKES NAVN

 

 

TIL FORSVARSMINISTEREN:

Den norske forsvarsministeren reagerer på virkemidlene man bruker for å få fram sin mening; Det er litt av et paradoks når hans styrker selv og i allianse med andre vantroende stater bruker de aller sterkeste virkemidler som å bombe og torturere Muslimer, okkupere Muslimske land, for å fremme sin egen agenda.

 

Til VG sier forsvarsministeren, "Vi fylles av stolthet over å ha slike soldater ute i tjeneste for Norge." Det er vanskelig å forstå hvordan en forsvarsminister kan være stolt over et mannskap som deltar i okkupasjon av et land og er medansvarlig i massedrap av Muslimer. Han viser ikke engang å eie skam der han står som sjef for norske terrorister og deler hedersmedaljer for å ha vært delaktig i okkupasjon av Afghanistan og massakre av Muslimer.

 

Forsvarsministeren sier "Flere av soldatene som har vært og er i Afghanistan kjenner soldatene på bildene, det er tøft for dem." Hva med ofrene til disse norske terrorister; er det ikke tøft for deres pårørende å miste sine kjære? Hva med de Afghanske familier som hver natt må sove i frykt for at det muligens er deres tur for at huset deres blir raidet? Eller dem som hver dag frykter at de muligens blir bombemål i dag? Bare fordi NATO og deres allierte miskalkulerer presisjon. Eller de Afghanske familier som får bombet vekk generasjoner? Eller krenkelser Muslimske kvinner må gjennom? Tortur Muslimske fanger må gjennom? Er det ikke tøft for dem og deres pårørende?

 

Hardt er det også for oss Muslimer å se at disse norske terrorister deltar i aggresjon og drapstokt mot våre medsøsken. Forsvarsministeren må vite at Muslimenes lojalitetsbånd ligger hos Allah (S.W.T) og de troende menn og kvinner, ikke de vantroende.

 

"Det er viktig å huske at det er regjeringen, og ikke den enkelte soldat som har bestemt at det skal være norske styrker i Afghanistan, sier Barth Eide."

 

Vel, ingen soldat er tvunget til trykke på avtrekker'n, om ikke soldaten tvunges til å delta i en krig. Og hvis intet er tilfellene, så er det tydelig at de norske terroristsoldater med en god samvittighet og moral har valgt å delta i okkupasjon av Afghanistan og massedrap av Muslimer.

 

Som to parter i en krig, må forsvarsministeren skjønne at deres krigspolitikk fører med usikkerhet tilbake til landet. Det er en kjennsgjerning at så lenge et okkupasjonsland bidrar til utrygghet i det okkuperte land og dets folk, vil aldri selv føle trygghet i sitt eget land. Så hvorfor kan ikke bare Norge trekke sine styrker ut av en krig som ikke er deres, slik at folk til lands slipper å leve under konstant terrortrussel.

 

Forsvarsministeren sier videre at de kjemper for "demokrati". Det er så feilfakta opplysning som det går an å gi. Kortfortalt: de prøver å bombe deres "demokratiske" styresett inn i Afghanistan, og påtvinge sine normer og regler på et annet land, i et forsøk på å hindre at et rent Islamsk nasjon blir opprettet. Og etter over 10 år i krig med Afghanere må vel den norske regjering skjønne at deres tankesett ikke er velkomment hos et folk som ønsker Sharee'a.

 

Dem norske soldater kriger mot er et folk som følger kun en hellig Bok, og som elsker døden mer enn det livet er kjært for dere. Ta vett til dere, og trekk norske styrker ut fra Afghanistan før flere norske liv går tapt.

 

 

 

TIL FREDDY BOLLE:

 

"Jeg orker ikke å forholde meg til ekstreme mennesker som dette", sier Freddy Bolle.

 

Det burde vel være mer ekstremt og skammelig for han å forholde seg til terrorister som hans bror Trond Bolle var, enn å uttale seg om hvordan han forholder seg til slike som meg. For meg som Muslim finner jeg det ekstremt at hans kriminelle bror blir tildelt krigskors for sin innsats i å delta i krigshandlinger mot Muslimer, og andre kriminelle forhold.

 

Freddy Bolle sier, "Jeg trekker på skuldrene av den lille gjengen der."

 

Naturlig nok når han trekker på skuldrene av "lille gjengen" utenfor Stortinget, trekker en hver praktiserende Muslim på skulder når en vantro okkupant og massemorder blir drept av Muslimske frihetskjempere. Jeg husker godt Trond Bolle som sammen med sine allierte gikk inn i Afghanistan for å bekjempe en liten gruppe Taliban Mujahideen, men returnerte i en likkiste. Og jeg ber til Allah hver dag om at Islam's og de Muslimenes fiender blir drept, der i blant også norske soldater for deres bidrag i krigen mot Islam og Muslimer.

 

Oberstløytnant Tom Snedal sier, "Støtten i folket er helt avgjørende for innsatsen vi gjør i Afghanistan."

 

Mon tro hvorfor mange fortsatt sier at det norske folk ikke er involvert i krigen mot Afghanistan, når oberstløytnanten Snedal sier at nettop folkets støtte er HELT avgjørende for deres innsats i Afghanistan. Det vil jo si at støtte fra norske folk er tilstede, ettersom norske styrker fortsetter sin terroristiske innsats i Afghanisatn. Vi ber på nytt det norske folk om å ha samlet opprop for at deres regjering trekker norske soldater ut fra Afghanistan, og ikke la dere bli holdt som gisler som følge av regjeringenes utenriks krigspolitikk.

 

 

 

TIL ANDRE OKTAY DAHL:

 

"Jeg synes det er bra at vi får se hvem disse tullebukkene er, og hvor få de er, sa Høyres justispolitiske talsmann, André Oktay Dahl, til NRK."

 

Dahl må gjerne sette så mange merkelapper som han vil på meg og mine brødre, men vi har et råd til han til hans eget beste. Vi oppfordrer han til å innstendig angre på sitt syndefulle livspraksis som praktiserende homofil, og returnere tilbake til det forhold som er av ren menneskelig natur; heterofili. Det er ingen tvil om at homofili går i mot det naturlige gemytt som Allah (S.W.T) har skapt i menneskeheten; nemlig menn tilbøyelige ovenfor kvinner og omvendt.

 

Rent informativt kan vi si at i Islam sees homofili på som noe av det mest avskyelige og syndefulle handling da homofilipraksis medbringer utallige onde og skader, og nettopp på grunn av de onde konsekvenser for homofilipraksis har Islam dødsstraff for den.

 

Vi inviterer høyrepolitikeren også til Islam som er den eneste sanne religion, og kun ved aksept av Islam kan du redde deg fra Helvete på Dommedagen.

 

 

 

TIL SIV JENSEN, JAN BØLER M.FL.:

 

De må mene hva de vil om min person og mine uttalelser. Det er jo ytringsfrihet i landet. Om de føler seg utilpass av mine ytringer utenfor Stortinget, kan jo DE bare pakke sammen og reise til et annet land. Jeg er født i Norge som dem, og har like mye rett til å ytre, også om punkter ikke alle liker.

 

I henhold til lover og regler, så gjorde jeg det klart under min apell at det ikke var en framsatt trussel, og gjentar det samme her: DET VAR IKKE EN TRUSSEL. Hvordan andre opfatter mine uttalelser subjektivt, kan ikke jeg gjøre noe med.

 

Hvis politikerne mener at enkelte misbruker ytringsfrihet fordi de ikke liker det de hører, og av den grunn vil kneble meninger, så burde politikerne bare fjerne den delen av Grunnloven hvor ytringsfrihet er Grunnlovfestet.

 

 

 

"TRUSSELVIDEO" OG DEN FENGSLENDE BROR:

 

Vi støtter budskapet i videoen, og den fengslende bror sin rett til å ytre. Videoen inneholder ingen trusler, men kun en oversatt bønn. Jeg selv personlig ber til Allah (S.W.T) hver dag om å ødelegge og straffe Islam's og Muslimenes fiender, og haste død over dem (soldater, og deres ledere) som er i krig med Muslimer. Når har det blitt straffbart å be til Allah (S.W.T) eller Gud om noe?

 

Det er uheldig at en god del med media i spissen har konspirert videoens innhold for å hause opp, og enda uheldigere er at dem holder fast på sitt standpunkt om konspirasjonen om trusler når politimyndigheter frikjenner for det samme. Det føles som om den 4. statsmakt ønsker å presse politiet til å foreta en aksjon mot oss, på tross av at intet straffbart har funnet sted. Nettopp det blir bekreftet av PST, når analysesjef i PST, Jon Fitje, sier at "den store oppmerksomheten trusselvideoen har fått i mediene, er en av grunnene til at PST vil etterforske saken."

 

Denne pågripelsen viser seg å være kun en politisk pågripelse, og PST har med denne aksjonen kneblet denne bror sin ytringsrett, og arrestert ham kun fordi han er Muslim. Måtte Allah (S.W.T) haste hans løslatelse og straffe dem som har frarøvet ham frihet ulovlig.

 

 

 

Arfan Bhatti

 

http://qadeer.blogg.no/1327330050_tilsvar.html

 

 

 

Allah (S.W.T) er nok for oss, og Han er den beste Hjelperen og Planleggeren.

Endret av Irfan77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis politikerne mener at enkelte misbruker ytringsfrihet fordi de ikke liker det de hører, og av den grunn vil kneble meninger, så burde politikerne bare fjerne den delen av Grunnloven hvor ytringsfrihet er Grunnlovfestet.

 

 

Det er jo en tankevekker at det kan virke som om dere selv ønsker død og fordervelse over meningsmotstandere, mens politikerene bare har uttalt seg om det de mener er misbruk av ytringsfriheten. Ytringsfriheten står iallefall høyest hos meg. Når det gjelder muhammedtegningene så feilet vi som nasjon da vi ikke engang turde vise disse omstridte tegninger i nyhetene.

Jeg respekterer at folk har en tro, men jeg kommer aldri til å respektere guden til disse.

 

Dere fremstår som inhumane fundamentalister med en del uttalelser, derfor bidrar dere dessverre til ytterligere polarisering.

Endret av stein_m-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en stor skam at Norge ikke er noen selvstendig nasjon og at våre fullstendig korrupte politiske ledelse sender vårt beste blod til Afghanistan og Libya på vegne av sionistene og det illegitime landet Israel uten å en gang ha avstemning om dette først.

 

Må si jeg blir nysgjerring på Islam siden det er en religion som vekker såpass harme hos de laverestående apekattene som utgjør det politiske establisementet i vesten.. tydelig at det må være en del sannhet involvert.

 

Ja, det er helt klart en frarøvelse av sin ytringsfrihet å bli arrestert for denne videoen, men hva annet kan man forvente fra PST som nå skal mistenkeliggjøre alle som er i besittelse av bil, finlandshette, gummihansker, avbitertang og bil? De skal jo forhindre "soloterrorisme" må du skjønne..

 

Menmen, Ola Dunk bryr seg nevneverdig lite om dette overgrepet siden han er foret på jødiske hollywood-filmer hvor han har lært seg å milslike muslimer.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt vanskelig å forholde seg til denne typen tirader om norske soldater og deres motstandere, fordi det vitner om så vanvittig liten kunnskap om situasjonen. Norske soldater har gjennom ti år drept noe sånt som en sivil, og er ekstremt forsiktige for å unngå å skade sivile. I flere tilfeller har de satt seg selv i ekstra fare for å spare sivile. Dette synes jeg faktisk er ganske bra gjort, all den tid fienden gjør det han kan for å gli inn bladnt sivile. Sannheten er at i Afghanistan så slåss muslimer mot muslimer. en ting er de afghanske regjeringsstyrkene, men hver natt er såver tusenvis av fredelige muslimer urolig, fordi de er redde for at Taliban skal komme inn i landsbyen og kidnappe og drepe folk i byen. Andre igjen har "nabofeider" der landsby slåss mot landsby i årevis. Mange sitter nokk også med en ekkel smak i munnen etter at stadig flere sivile har blitt drept av opprørerne sine veibomber.

 

Poenget er at dette er ikke en kamp mellom vantro og Islam, det er ikke en kamp mellom afghanerne og Vesten og norske styrker opptrer på ingen måte som terrorister. Det er i like stor grad en kamp mellom afghaneren og Taliban som mellom oss og Taliban, men mange ser ut til å sitte på en oppfatning av konflikten som har lite med virkeligheten å gjøre.

 

Apropos homofili: hvordan definerer islamistene homofili? Det er jo en relativt kjent sak at det i muslimske land er veldig vanlig at menn har sex med hverandre fordi kvinnene er uoppnåelige før man er gift. Dette er jo faktisk en av tingene som virkelig har overasket mange norske soldater. Regner de dette som homofili, eller er dette bare litt guttekos?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du må ikke bruke opp all din sionist på en gang herzeleid.

 

Kanskje du kan dokumentere at "norske soldater har gjennom ti år drept noe sånn som en sivil" ?

 

Kanskje du også kan dokumentere dette "Det er jo en relativt kjent sak at det i muslimske land er veldig vanlig at menn har sex med hverandre fordi kvinnene er uoppnåelige før man er gift. Dette er jo faktisk en av tingene som virkelig har overasket mange norske soldater."

 

 

Ja, nå er jeg spent på kildebruken.

Lenke til kommentar

Du må ikke bruke opp all din sionist på en gang herzeleid.

 

Kanskje du kan dokumentere at "norske soldater har gjennom ti år drept noe sånn som en sivil" ?

 

Kanskje du også kan dokumentere dette "Det er jo en relativt kjent sak at det i muslimske land er veldig vanlig at menn har sex med hverandre fordi kvinnene er uoppnåelige før man er gift. Dette er jo faktisk en av tingene som virkelig har overasket mange norske soldater."

 

 

Ja, nå er jeg spent på kildebruken.

 

ah, mannen uten argumentene, god å se deg ;)

 

anngående sex mellom menn annbefaler jeg deg å snakke med en afghaner om det da det er relativt utbred i det landet. Om du googler litt finner du dette:"Men i den muslimske verden ble homofil praksis ikke ansett som særlig problematisk. Slik er det forsatt i mange muslimske kulturer, men bare så lenge de homofile mennene ikke bryter ut av det heterofile skalkeskjulet. Sex mellom menn er utbredt og akseptert, blant annet fordi kvinner er så utilgjengelige. Selv om islams homovennlighet på ingen måte skal overdrives, mener forfatteren at islam i praksis ikke har vært generelt homofiendtlig. "

 

http://www.dagbladet.no/2009/05/22/magasinet/historie/religion/6296222/

 

Men det virker som man skiller mellom sex mellom menn og homofili. Ikke at jeg synes det er noe galt i det.

 

Anngående sivile drepte så glemte jeg en, vi er vell oppe i to. En som ble skutt på motorsykkel da han ikke stoppet, og en som ble drept av en 40mm som ble avfyrt ved en feil. Om du har flere eksempler tar jeg gjerne i mot dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøre Bhatti, dersom det faktisk er deg - verdenen din er opp ned. Du er hjernevasket i religionens navn, og derfor evner du kun å se det samme fiendebildet hvorenn du ser i verden - kristne som dreper muslimer.

 

I virkeligheten er det muslimer som dreper muslimer. De aller fleste (og da snakker vi 80-90%+) som er drept i f.eks Afghanistan og Irak er drept av andre muslimer. Og fler enn 90-95% av sivile er antageligvis drept av andre muslimer. Sunni mot sjia, og begge mot kurderne f.eks.

 

Begge disse konfliktene preges av Saudi-Arabia og Iran som kniver om posisjon i midtøsten. Ikke av USA eller vesten.

 

Du forsvarer tilsynelatende også alt muslimer gjør mot ikke-muslimer, hvilket gjør deg til både rasist, fascist, og ekstremist.

 

Guden din er stor, ja... så stor at han trenger hjernevaskede barn og tilbakestående mennesker til å sprenge seg i lufta og drepe 20-30 irakiske og afghanske barn, for å skade eller drepe èn vestlig soldat.

 

Spar oss for galskapen til, Bhatti... legg deg inn på et sinnsykehus sammen med Breivik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, en artikkel om bollywood, en forfatter som mistet møydommen sin til en person som heter ali på slutten av 1800-tallet og ting av den natur.

 

Sterkt.

 

Nå kan du gi en kilde på hvordan norske soldater har blitt overrasket over mengden homofili i Afghanistan.

 

Artikkelforfatteren forklarer jo akuratt det rundt sex mellom menn i muslimske land.

 

Jeg kan ikke gi deg en kilde på hva norske soldater prater om, annbefaler deg isåfall å prate med noen.

 

Dette var uansett ikke noe som var ment som tema for tråden, menn ett spørsmål til trådstarter som forsvant i kverulering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøre Bhatti, dersom det faktisk er deg - verdenen din er opp ned. Du er hjernevasket i religionens navn, og derfor evner du kun å se det samme fiendebildet hvorenn du ser i verden - kristne som dreper muslimer.

 

I virkeligheten er det muslimer som dreper muslimer. De aller fleste (og da snakker vi 80-90%+) som er drept i f.eks Afghanistan og Irak er drept av andre muslimer. Og fler enn 90-95% av sivile er antageligvis drept av andre muslimer. Sunni mot sjia, og begge mot kurderne f.eks.

 

Begge disse konfliktene preges av Saudi-Arabia og Iran som kniver om posisjon i midtøsten. Ikke av USA eller vesten.

 

Du forsvarer tilsynelatende også alt muslimer gjør mot ikke-muslimer, hvilket gjør deg til både rasist, fascist, og ekstremist.

 

Guden din er stor, ja... så stor at han trenger hjernevaskede barn og tilbakestående mennesker til å sprenge seg i lufta og drepe 20-30 irakiske og afghanske barn, for å skade eller drepe èn vestlig soldat.

 

Spar oss for galskapen til, Bhatti... legg deg inn på et sinnsykehus sammen med Breivik.

 

Pfft, Mossad, MI6 og tilsvarende har blitt tatt i araberforkledning med store mengder eksplosiver.. Det er de som forsøker å sette opp forskjellige fraksjoner av muslimer mot hverandre.. disse "selvmordsbombingene" og tilsvarande var ikke-eksisterende før invasjonen av Afghanistan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, så du trekker det ut fra rumpestumpen for sverte muslimer med andre ord.

 

Man skulle jo tro at du med slike utsagn hadde noe spesifikt å referere til som f.eks at norske soldater har raidet et hjem i Afghanistan og så tatt noen rævpulere i akten.

 

Har ingenting med å sverte muslimer å gjøre, det sier isåfall mye om ditt forhold til homofile. Jeg er nysgjerrig på om islamistene regner dette som homofili. Jeg kjenner selv flere som har sett afghanske menn ha sex med hverandre, uten at det er noe galt med det.

Lenke til kommentar

http://www.theinsider.org/news/article.asp?id=1556

 

British special forces caught dressed as Arab 'terrorists'

 

There have been a number of incidents in this area and throughout Iraq in which police and civilians have been targeted and killed by "terrorists" or "insurgents". But this is the first time that any of those responsible have been caught in the act, and it is now clear that at least some of them are working directly for the occupying forces, as many Iraqis have openly suspected all along.

Lenke til kommentar

Ah, så du trekker det ut fra rumpestumpen for sverte muslimer med andre ord.

 

Man skulle jo tro at du med slike utsagn hadde noe spesifikt å referere til som f.eks at norske soldater har raidet et hjem i Afghanistan og så tatt noen rævpulere i akten.

 

Har ingenting med å sverte muslimer å gjøre, det sier isåfall mye om ditt forhold til homofile. Jeg er nysgjerrig på om islamistene regner dette som homofili. Jeg kjenner selv flere som har sett afghanske menn ha sex med hverandre, uten at det er noe galt med det.

Ja, når du sier det så må det være sant.

Lenke til kommentar

Norske politikere:

Ønsker ikke død og fordervelse over deres motstandere, men ønsker at deres motstandere ikke skal utøve vold eller trusler, eller ønske andre vondt -- og ønsker ikke noen vondt.

 

DERSOM man er uenig i afghanistan-krigen og/eller irak-krigen så må det for helvete gå an å kritisere politikken og ikke drive med tull om at det er en krig mot muslimer eller tull om at muslimer må stå sammen.

 

I vesten finnes det mange ikke-muslimer som ikke støtter krigene, men når muslimer driver med hatpropaganda så splitter disse islamistene krigsmotstanden opp i to:

 

Sekulær humanistisk motstand av politiske og folkerettslige grunner -- og fanatisk religiøs ekstremistisk motstand av religiøse (les; ulogiske) grunner.

 

Videre forteller Bhatti om sin ytringsfrihet...

 

Ytringsfrihet.

En ekstremist som i sitt rette element ville halshugget sine meningsmotstandere syter og klager over hans ønske om andres død ikke blir akseptert.

En ekstremist som ønsker vestlige idealer død og begravet krever ytringsfriheten sin til å ønske andre død og begravet.

 

Ytringsfriheten som dem han støtter i krigene nekter befolkningen sin og kvinnene i landet sitt dersom ekstremistene var i flertall.

 

Hva ville Bhatti ha følt om en betydelig gruppe vestligorienterte står fram i media og ønsket ham og hans meningsfeller død?

Å be om noen sin død er å ønske vedkommende død. Duh..!

 

Jeg er ingen stor fan av krigene, men takketvære de relgiøse skrullingene som tror at vesten er ond så gidder jeg ikke å engasjere meg.

Vesten sin politikk er egoistisk, og korporasjoner har ingen sjel eller moral, men menneskene i vesten er ikke onde, og soldatene våre er ikke onde, og kampen mot Al-Qaida og Saddam var ikke ond.

 

Etikken og moralen vår er overlegen den ekstreme som finnes i landene hvor vi er i krig.

 

Hvordan kan voksne menn sitte og synes at det er greit med tvangsekteskap, å tvinge kvinner til å gå med hijab, fortelle mennesker hvordan de skal leve livet sitt og fortelle andre hva de skal mene og tro?

 

Islamske land flest ligger hundre år etter vestlige land i lov og rett, menneskerettigheter, frihet, kvinners rettigheter og ytringsfrihet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den norske forsvarsministeren reagerer på virkemidlene man bruker for å få fram sin mening; Det er litt av et paradoks når hans styrker selv og i allianse med andre vantroende stater bruker de aller sterkeste virkemidler som å bombe og torturere Muslimer, okkupere Muslimske land, for å fremme sin egen agenda.

 

Kan du bekrefte at norske soldater torturerer? I så fall ønsker jeg en kilde på dette.

 

Du nevner til at ikke-muslimske land er vantroende, med unntak av din religion, hvordan har det noen betydning hva vi tror på? - Ikke-muslimer aksepterer at muslimer får tro det de ønsker, dette burde medfølge en gjensidig respekt fra muslimer.

 

 

Til VG sier forsvarsministeren, "Vi fylles av stolthet over å ha slike soldater ute i tjeneste for Norge." Det er vanskelig å forstå hvordan en forsvarsminister kan være stolt over et mannskap som deltar i okkupasjon av et land og er medansvarlig i massedrap av Muslimer.

 

Han viser ikke engang å eie skam der han står som sjef for norske terrorister og deler hedersmedaljer for å ha vært delaktig i okkupasjon av Afghanistan og massakre av Muslimer.

 

Massedrap av muslimer? Regner du Taliban og øvrige geriljagrupper som "muslimer"? - Dersom dette er det du peker til, støtter også jeg dette såkalte "massedrapet".

 

Jeg ønsker forsåvidt å høre hva du mener med "massedrap", Norge og NATO har aldri stått for noe folkemord av afghanere, eller muslimer. - Ja, det eksisterer enkelte som begår syke handlinger i krig, disse følges opp og straffes for dette.

 

Norske soldater i krig følger strenge regler, disse kalles Rules of engagement

Operation_Provide_Relief.Rules_of_Engagement.jpg

 

Norske soldater er overhodet ikke terrorister, i motsetning til terrorister; viser de faktisk respekt ovenfor sivile. - Norske soldater som returnerer fra Afghanisten fortjener all heder og ære de kan få.

 

 

Forsvarsministeren sier "Flere av soldatene som har vært og er i Afghanistan kjenner soldatene på bildene, det er tøft for dem." Hva med ofrene til disse norske terrorister; er det ikke tøft for deres pårørende å miste sine kjære? Hva med de Afghanske familier som hver natt må sove i frykt for at det muligens er deres tur for at huset deres blir raidet? Eller dem som hver dag frykter at de muligens blir bombemål i dag? Bare fordi NATO og deres allierte miskalkulerer presisjon. Eller de Afghanske familier som får bombet vekk generasjoner? Eller krenkelser Muslimske kvinner må gjennom? Tortur Muslimske fanger må gjennom? Er det ikke tøft for dem og deres pårørende?

 

Vel, hva med disse familiene som lever i frykt, grunnet at terrorister bryter seg inn i deres hus, eller står på skoler, og avfyrer deres raketter. Det er selvfølgelig trist at sivile omkommer, men det er faktisk geriljastrategien til terroister, som bidrar at sivile liv går tapt. Ingenting er feigere enn å bruke sivile som skjold.

 

Hardt er det også for oss Muslimer å se at disse norske terrorister deltar i aggresjon og drapstokt mot våre medsøsken. Forsvarsministeren må vite at Muslimenes lojalitetsbånd ligger hos Allah (S.W.T) og de troende menn og kvinner, ikke de vantroende.

Drapstokt? Hvordan går det an å være på drapstokt, dersom man ikke en gang har lov til å avfyre det første skuddet?

 

"Det er viktig å huske at det er regjeringen, og ikke den enkelte soldat som har bestemt at det skal være norske styrker i Afghanistan, sier Barth Eide."

 

Vel, ingen soldat er tvunget til trykke på avtrekker'n, om ikke soldaten tvunges til å delta i en krig. Og hvis intet er tilfellene, så er det tydelig at de norske terroristsoldater med en god samvittighet og moral har valgt å delta i okkupasjon av Afghanistan og massedrap av Muslimer.

 

Tullprat. Du kan si at jeg ikke er tvunget til å bremse bilen min; siden jeg selv tok valget om å gå ut og kjøre, men bremser jeg ikke utsetter jeg meg selv for livsfare. - Norske soldater i krig valgte kanskje å gå til Afghanistan, men de velger ikke når de skal trykke på avtrekkeren, det er noe de kun har lov til å gjøre i direkte selvforsvar; hvor de har blitt beskutt (i dette tilfellet er det drep eller bli drept).

 

 

 

Som to parter i en krig, må forsvarsministeren skjønne at deres krigspolitikk fører med usikkerhet tilbake til landet. Det er en kjennsgjerning at så lenge et okkupasjonsland bidrar til utrygghet i det okkuperte land og dets folk, vil aldri selv føle trygghet i sitt eget land. Så hvorfor kan ikke bare Norge trekke sine styrker ut av en krig som ikke er deres, slik at folk til lands slipper å leve under konstant terrortrussel.

Som to parter i en krig, må ekstremistiske muslimer skjønne at deres krigspolitikk fører med usikkerhet til deres opphold i dette landet. Det er en kjensgjerning at så lenge ekstreme muslimer sprer sin propaganda i det demokratiske land, og blant dets folk, vil de aldri selv føle trygghet i vårt land, eller sitt eget.

 

Så hvorfor kan ikke bare ekstremistiske muslimer trekke seg ut av et land som ikke er deres, slik at folk slipper å leve under konstant terrortrussel?

 

Forsvarsministeren sier videre at de kjemper for "demokrati". Det er så feilfakta opplysning som det går an å gi. Kortfortalt: de prøver å bombe deres "demokratiske" styresett inn i Afghanistan, og påtvinge sine normer og regler på et annet land, i et forsøk på å hindre at et rent Islamsk nasjon blir opprettet. Og etter over 10 år i krig med Afghanere må vel den norske regjering skjønne at deres tankesett ikke er velkomment hos et folk som ønsker Sharee'a.

 

Muligens fordi demokrati er en selvfølge i dag, muslimske land må også belage seg på demokrati. Om de demokratisk innfører sharia, så er dette opp til dem. Vi er bare til stede for å forsikre oss om at ikke en muslimsk minoritet skal komme til makten for å bedrive et grusomt autokrati!

 

Dem norske soldater kriger mot er et folk som følger kun en hellig Bok, og som elsker døden mer enn det livet er kjært for dere. Ta vett til dere, og trekk norske styrker ut fra Afghanistan før flere norske liv går tapt.

Eller enda bedre, vi må investere i ubemannede krigsmaskiner! Da slipper vi å sette våre soldaters liv i fare, for å forhindre at disse syke folkene skal stappe sitt styre ned i halsen på sivile.

 

Det burde vel være mer ekstremt og skammelig for han å forholde seg til terrorister som hans bror Trond Bolle var, enn å uttale seg om hvordan han forholder seg til slike som meg. For meg som Muslim finner jeg det ekstremt at hans kriminelle bror blir tildelt krigskors for sin innsats i å delta i krigshandlinger mot Muslimer, og andre kriminelle forhold.

Stråmann, dette er ingen krigshandling mot muslimer, det er en krigshandling mot terrorister som angriper sivile. - Krigskorset er vel fortjent.

 

Naturlig nok når han trekker på skuldrene av "lille gjengen" utenfor Stortinget, trekker en hver praktiserende Muslim på skulder når en vantro okkupant og massemorder blir drept av Muslimske frihetskjempere. Jeg husker godt Trond Bolle som sammen med sine allierte gikk inn i Afghanistan for å bekjempe en liten gruppe Taliban Mujahideen, men returnerte i en likkiste. Og jeg ber til Allah hver dag om at Islam's og de Muslimenes fiender blir drept, der i blant også norske soldater for deres bidrag i krigen mot Islam og Muslimer.

 

Jeg er ordløs, at man kan ønske norske soldater døde, er forskammelig. Til gjengjeld så ber jeg til gud om at soldatene skal ha alt godt; og komme seg trygt hjem.

 

Mon tro hvorfor mange fortsatt sier at det norske folk ikke er involvert i krigen mot Afghanistan, når oberstløytnanten Snedal sier at nettop folkets støtte er HELT avgjørende for deres innsats i Afghanistan. Det vil jo si at støtte fra norske folk er tilstede, ettersom norske styrker fortsetter sin terroristiske innsats i Afghanisatn. Vi ber på nytt det norske folk om å ha samlet opprop for at deres regjering trekker norske soldater ut fra Afghanistan, og ikke la dere bli holdt som gisler som følge av regjeringenes utenriks krigspolitikk.

 

Vel, jeg kan jo si såpass at det er innlegg som dette som blir postet her, ikke gjør annet enn å forsterke min støtte til krigen i Afghanistan. Motstandere av afghanistan-krigen er en minoritet i Norge, og det er på tide det forstås. Vi kan heller ikke trues til å endre mening, hverken med tomme trusler som du kommer med her, eller med terrorisme.

 

Dahl må gjerne sette så mange merkelapper som han vil på meg og mine brødre, men vi har et råd til han til hans eget beste. Vi oppfordrer han til å innstendig angre på sitt syndefulle livspraksis som praktiserende homofil, og returnere tilbake til det forhold som er av ren menneskelig natur; heterofili. Det er ingen tvil om at homofili går i mot det naturlige gemytt som Allah (S.W.T) har skapt i menneskeheten; nemlig menn tilbøyelige ovenfor kvinner og omvendt.

Jeg ønsker å gi et godt råd til deg og dine brødre, om at dere faktisk ikke er i Afghanistan. Her i dette landet er ikke Allah mer enn en alternativ tro. Vi kan forøvrig spørre homofile i Afghanistan om de er enig med deg og brødrene dine.

 

Om menn føler seg tiltrukket av andre menn, ser jeg ikke noe galt med det. - Det jeg derimot ser noe galt med, er at du kommer og forklarer oss hvordan vi skal leve våre liv, og samtidig prøver å si at vi ikke kan gjøre dette med Afghanistan? - Du ser vel dobbeltstandarden her?

 

Rent informativt kan vi si at i Islam sees homofili på som noe av det mest avskyelige og syndefulle handling da homofilipraksis medbringer utallige onde og skader, og nettopp på grunn av de onde konsekvenser for homofilipraksis har Islam dødsstraff for den.

 

Avskyelig og skremmende. At noen skal få dødsstraff for en ikke-voldshandling, får meg til å tenke på om islam i det hele tatt burde være akseptert i den vestlige verden. Heldigvis er ikke alle muslimer så ekstreme at de skal diktere våre liv; basert på en gammel bok.

 

 

De må mene hva de vil om min person og mine uttalelser. Det er jo ytringsfrihet i landet. Om de føler seg utilpass av mine ytringer utenfor Stortinget, kan jo DE bare pakke sammen og reise til et annet land. Jeg er født i Norge som dem, og har like mye rett til å ytre, også om punkter ikke alle liker.

Du har misforstått ytringsfriheten. - Du kan ytre deg fritt om hva du vil, men du kan IKKE true noen, og spesielt ikke privatpersoner. Ytingsfriheten er til stede for at folk skal få delt sine meninger med folket, ikke skremme folket til å tro på sin egen fiksjonelle verden.

 

I henhold til lover og regler, så gjorde jeg det klart under min apell at det ikke var en framsatt trussel, og gjentar det samme her: DET VAR IKKE EN TRUSSEL. Hvordan andre opfatter mine uttalelser subjektivt, kan ikke jeg gjøre noe med.

Blir litt som "No offense", det misbrukes i daglig tale det også. Å komme med en direkte trussel som faktisk får personer til å føle seg truet, og etterfølge det med "dette er ikke en trussel", vil ikke gjøre opp for trusselen; det er ikke slik verden fungerer.

 

Vi støtter budskapet i videoen, og den fengslende bror sin rett til å ytre. Videoen inneholder ingen trusler, men kun en oversatt bønn. Jeg selv personlig ber til Allah (S.W.T) hver dag om å ødelegge og straffe Islam's og Muslimenes fiender, og haste død over dem (soldater, og deres ledere) som er i krig med Muslimer. Når har det blitt straffbart å be til Allah (S.W.T) eller Gud om noe?

 

Det ble straffbart å be til Allah eller gud, når man kommer med trusler til det norske folk. Selv jeg, som er en sterk motstander av de avbildede personene i videoen, kan forstå hvordan de føler seg truet av slike terror-oppfordringer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Pfft, Mossad, MI6 og tilsvarende har blitt tatt i araberforkledning med store mengder eksplosiver..

 

...og så anklager du andre debattanter for å dra ting ut av rumpa? :thumbup:

 

Det er de som forsøker å sette opp forskjellige fraksjoner av muslimer mot hverandre.. disse "selvmordsbombingene" og tilsvarande var ikke-eksisterende før invasjonen av Afghanistan.

 

Verken Israel eller noen i vesten har noe å tjene på at oppdraget i Afghanistan og Irak går i dass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...