Gå til innhold

To nye tøffe ting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff. Må jo ha en "bøtte" med vifter og greier for å forsvare de greiene der da! Men det så jo unektelig stilig ut, for den som ønsker å pynte litt på maskinens kontrafei.

Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? :p

En bedre investering, spør du meg!

Skrevet

Enig, men får assosiasjoner til en fet bil når jeg så den nederste og tenkte stereo anlegg når jeg så den øverste :D

mvh knutern_

• 3 uker senere...
Skrevet

SINNSYKT FETT DA!!!!!

jeg likte best den nederste! ( http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/LLCV01.html ) sia jeg har svart kabinett! jeg har et skyhawk kabinett men viftestyring fra microplex som heter Vantec Nexus Fancontroller ! kan vel sikkert ikke bruke begge! vil ha den fra netconnections oxo da!

Følte med dør på kabinettet mit og den måtte bort når i skulle få plass til vifte styringa mi vettu! men så har jeg da aldri likt dør på kabinett heller da! bare i veia mener jeg! :yes:

Skrevet

Som sagt ser ut som en ut som en jævla bil radio !

Er jo så gørrt når folk kjøper chieftech og katoder og en viftestyring, og deltar i casemod compoer !

Men eller er det jo greit nok

• 3 uker senere...
Skrevet

når jeg kjøpte meg min første viftestyrer på komplett i tr.heim sentrum sammen med kompisen min (som er helt n00b innen pc) trodde han at jeg skulle kjøpe mg en bilstereo :lol: men det er jo litt stilig for oss som ikke er gammel nok til å ta bil sertifikat ...å ha noen som ligner på noe i bilen iallefall ! :D

Skrevet

Enig, men får assosiasjoner til en fet bil når jeg så den nederste og tenkte stereo anlegg når jeg så den øverste :D

mvh knutern_

Hva med å bygge en bilstereo inn i en 5 1/4" plass? Tror det vil gå. :shrug:

Skrevet

Har for lengst vært inne på tanken om bilstereo i fronten ja, ettersom jeg fikk givandes en slik tidligere i år.

Men det mangler nok noen cm for at den skal få plass der....

Skrevet
Tror at bilstereoer har en fastsatt standard for størrelsen. Vet du hva den er? Evt. har du målebånd i nærheten? :D

Det stemmer, det er satt en standard for slike. Skal straks måle den, så får du beskjed!

Innmonteringsbredde, kun selve stereoen: 17,5cm. Selve fronten er ca 1,5 cm bredere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...