Gå til innhold

Jobbmaskin! HP ProBook 6465b / Lenovo ThinkPad T420i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville selv valgt HP da min erfaring med Lenovo er svært dårlig. Har en billig Lenovo Thinkpad til skolearbeid og er langt fra fornøyd.

 

 

Hei! Og takk for svar :thumbup:

 

Ok! Har selv rævva erfaring med HP, men har lest meg frem til at T420i skal være en kjempemaskin til mitt bruk... Denne maskina skal som sagt kun brukes i jobb, ikke spill! :innocent:

 

Har sjøl veldig go erfaring med Asus, men tenkte denne gangen å prøve noe nytt :thumbup:

 

Igjen takk for svar! :w00t:

Lenke til kommentar

En vesentlig ting å merke seg er :

HP 6465b AMD cpu AMD brikkesett.

T420 Intel QM67 Sandy Bridge i5 eller i7 cpu.

 

Edit:

Valget er enkelt.

Og om du "får" den i jobb sammenheng er T420 med f.eks i7 (tom. i5) langt bedre.

T420 med den konfigurasjonen er også en del tusenlapper mere kostbar enn HP 6465b.

I 2010 var og 6465b skolevalg pc i videregående i mange kommuner( grunnet prisen).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Hei og takk for svar og gode tips! :thumbup:

 

Valget falt på en Lenovo 420, med i5 prosessor og 8 GB minne, 1600x900 skjerm....

 

Valget var egentlig ganske enkelt da jeg fikk snakka med noen som kunne fortelle at Lenovo`en var den beste når det gjaldt støt og litt røff behandling.... Dette er viktig for meg da jeg ofte har med denne maskina i maskinrommene på båter for justering av diverse styringssystemer.... :)

 

Igjen takk for svar :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...