Gå til innhold

Elkjøp-tabbe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt ærlig - .bmp?!?!?

Slett det bildet eller komprimer det!!!

Nå er bilde i JPG-format. Fornøyd?

 

Et lite (vennlig!) tips: Når du lagrer slike bilder med store ensfargede flater, bruk GIF formatet. Det ser både bedre ut og bruker mindre plass (fil størrelse) enn JPEG. Bruk www.xnview.com for fil format konvertering, det er gratis og enkelt å bruke (og veldig bra) :)

Lenke til kommentar
Det går greit å "lagre som" i paint. Nå er bilde på 54 kb i JPG format. Blir det enda mindre hvis jeg jagrer det i GIF-format? Då må jo kvaliteten bli eneldig.........

 

ikke lagre først i jpg som introduserer artifakter og deretter lagre i gif.. lagre i gif rett fra clipboardet... bilder med store ensfargete områder ser bedre ut i gif enn i jpg...

Lenke til kommentar

neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja.

Lenke til kommentar
neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja.

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja.

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

Hehe! Den var god ja! Først sitter han å klager på alle som har norskproblemer, og så har han like mye selv.............
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...