Gå til innhold

Guild Wars 2 kommer i år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir bra! Giuld Wars 1 gjorde det ganske bra pga av sitt helt egne PvP-system, så ser ikke hvorfor Guild Wars 2 ikke skulle gjøre det bedre nå som de endelig har lagt mer tid inn i PvE og utforskerbiten. Så tror ikke de kommer til å bokke under for WoW eller SWTOR, siden dette, ut i fra hve jer har sett, er noe helt eget som i motsetning til SWTOR, ikke er en WoW-klone. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Det er en gigantisk forskjell på gw1 og gw2.

Skjønner ikke hvorfor du quota meg på den kommentaren der, men regner med det er stor forskjell ja :p

"Det var det spillet som gjorde meg oppmerksom i sin tid på at dette ikke er helt min type sjanger."

 

Mente du ikke at siden du ikke likte gw1, vil du ikke like gw2?

Lenke til kommentar

"Det var det spillet som gjorde meg oppmerksom i sin tid på at dette ikke er helt min type sjanger."

 

Mente du ikke at siden du ikke likte gw1, vil du ikke like gw2?

Jepp, jeg liker kun plattformspill, "filmatiske" spill med drivende historie eller FPS. Så jeg vet jeg ikke kommer til å like gw2

Lenke til kommentar

"Det var det spillet som gjorde meg oppmerksom i sin tid på at dette ikke er helt min type sjanger."

 

Mente du ikke at siden du ikke likte gw1, vil du ikke like gw2?

Jepp, jeg liker kun plattformspill, "filmatiske" spill med drivende historie eller FPS. Så jeg vet jeg ikke kommer til å like gw2

Vel jeg har hort at gw2 har en ganske solid historie :) vet ikke helt hva du mener med filmatisk da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...