Gå til innhold

Noe gale med 50" Sony bravia


Anbefalte innlegg

Kjøpte en brukt 50" Sony Bravia, vet ikke hvilken modell, av min svoger for en stund siden. Vet heller ikke hvor gammel den er. Tenkte at "hey, 3000 kr for en 50" er jo en kjempepris", men akkurat nå angrer jeg på at jeg kjøpte den i det hele tatt. Litt vanskelig å beskrive problemet skikkelig, men kan prøve. Hvis det for eksempel vises en tekst på tv, så er det liksom en "ekstra tekst" litt utenfor teksten, hvis dere skjønner. Så det er liksom en skikkelig tekst, og en tekst i tillegg som er litt svakere, litt på siden av den normale tekstne. Er ikke bare med teksten dette skjer, men er lettest å se der. Som oftest er denne "ekstra teksten" grønnfarget. Dette skjer også med andre ting, som f.eks personer som vises på tv'en. Men hvis jeg f.eks spiller cod, så er det ikke alltid det dritet grønt, men da er det andre farger også.

 

Sier seg selv at dette er ekstremt irriterende uansett om du spiller eller ser på tv. Er nesten som jeg får vondt i øynene etterhvert, vurderer å heller bare koble PS3'en til min 24" pc skjerm istedenfor å bruke den dritt tv'en.

 

Noen som vet hva som feiler tv'en? Og om det koster mye å fikse? Er det i det hele tatt verdt å fikse? Har egentlig fint lite penger til å kjøpte ny tv for akkurat nå...

Endret av Zippox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du og svoger er bestevenner skjønner jeg. :!:

 

Vi norskinger har 5års reklamasjonsrett så hvis den ikke er over 5år så kan du reklamere på den og få den fikset. :thumbup:

 

Haha, så ikke noe til dette tullet da han hadde tv'en hjemme hos seg :p

Får håpe den ikke er eldre enn 5 år da :)

Lenke til kommentar

kan du ta et bilde? Mulig jeg vet hva dette er

 

Her er bilder, men vet ikke om det er så let å se på de :p

 

TVen var hvertfall kjøpt hos satelitt tv, som nå er konkurs, såå.. :p Han hadde heller ikke kvittering lenger..

post-204108-0-08483100-1326917275_thumb.jpg

post-204108-0-20785100-1326917685_thumb.jpg

post-204108-0-09477100-1326917815_thumb.jpg

Endret av Zippox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...