Gå til innhold

Skal innvestere i lydkort... og nytt headset?


Anbefalte innlegg

Bruker i øyeblikket Plantronics Gamecon 777 (med USB), men bruker moderkortets lyd i øyeblikket. (Mista USB'en. :D)

 

Eg ser etter å plukka opp lydkort, så då lurer eg på om eg også bør plukke opp nytt headset? :hmm:

 

Ser ideelt sett etter noko med relativt myke og ikkje tettsittande klokker, for eg har både store øyrer og briller, som ikkje pleier å være komfortabelt med stort av utstyr. :p

 

I tillegg ville det vært fantastisk med ein god mikrofon på han. :p

 

Åja, dumt nok gløymde eg å legga til det viktige spørsmålet: Kva anbefaler dere for lydkort og headset? :!:

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Auzentech Forte 7.1 er både bedre og billigere enn Creative Titanium HD. Eventuelt så kan du gå opp på Auzentech Home Theater HD om du ønsker digitale inn og utganger. Videre så har du Asus Xonar Essence STX eller Asus Xonar D2X 7.1 som strengt tatt er bedre lydkort enn begge de foregående, men ønsker du emulering av surround når du spiller så fungererr CMSS:3D funksjonaliteten til Auzentech / Creative langt bedre enn Dolby Headphones på Asus Xonar lydkortene som gir en utrolig hul lyd. Men skal du holde deg til stereo lyd så er Asus Xonar lydkortene bedre på stort sett alle måter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...