Gå til innhold

Hjelp søkes! Forsterker til anlegg!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har ikke mye peiling på musikk/hjemmekinoanlegg og derfor håper jeg på kloke svar fra noen som har litt peiling.

 

Har kjøpt meg Jamo s606 høytalerpakke, og har en kompis som kom med en forsterker han mente var kraftig og bra. Den kalles Sherwood 6010r. Men jeg lurer på om jeg heller skal kjøpe denne Pioneer

 

Klaske på noen kroner ekstra for denne, et bra kjøp?

 

Har forøvrig tenkt å spille en del musikk på anlegget, ikke så mye til film.

 

Svar/ råd taes imot med stor takk!

 

Mvh

Endret av Mrpusten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har ikke mye peiling på musikk/hjemmekinoanlegg og derfor håper jeg på kloke svar fra noen som har litt peiling.

 

Har kjøpt meg Jamo s606 høytalerpakke, og har en kompis som kom med en forsterker han mente var kraftig og bra. Den kalles Sherwood 6010r. Men jeg lurer på om jeg heller skal kjøpe denne Pioneer

 

Klaske på noen kroner ekstra for denne, et bra kjøp?

 

Har forøvrig tenkt å spille en del musikk på anlegget, ikke så mye til film.

 

Svar/ råd taes imot med stor takk!

 

Mvh

 

Pioneer'en ser ganske grei ut, støtter 3D, dekoding av fleste formater, kaliberingsmikrofon og ikke minst analog->hdmi oppskalering av bilde.

Jeg hadde kjøpt den for å si det sånn :)

 

EDIT: glemte å skrive det var Pioneer.

Endret av xip
Lenke til kommentar

Takker! Og da har den det meste jeg trenger da for å få ut god trøkk i høytalerne? Tåler en god fest liksom? :)

 

Føler liksom at en god forsterker er viktig da. Jamo anlegget er ikke det heftigste, men heilt greit til 3500 kr..

 

De derre surround forsterkerne har bare jallawatt, joda høytalern blir å trøkke for å si det sånn xD.

Du er ikke mann før 2x70 watt veier 20kg.

Lenke til kommentar

Takker! Og da har den det meste jeg trenger da for å få ut god trøkk i høytalerne? Tåler en god fest liksom? :)

 

Føler liksom at en god forsterker er viktig da. Jamo anlegget er ikke det heftigste, men heilt greit til 3500 kr..

 

De derre surround forsterkerne har bare jallawatt, joda høytalern blir å trøkke for å si det sånn xD.

Du er ikke mann før 2x70 watt veier 20kg.

 

Haha, bra det da hvertfall!

 

Den der siste der var sikkert morsom, men i og med jeg ikke har peiling på en dritt, så skjønte jeg den ikke! Haha...

Endret av Mrpusten
Lenke til kommentar

Takker! Og da har den det meste jeg trenger da for å få ut god trøkk i høytalerne? Tåler en god fest liksom? :)

 

Føler liksom at en god forsterker er viktig da. Jamo anlegget er ikke det heftigste, men heilt greit til 3500 kr..

 

De derre surround forsterkerne har bare jallawatt, joda høytalern blir å trøkke for å si det sånn xD.

Du er ikke mann før 2x70 watt veier 20kg.

 

Haha, bra det da hvertfall!

 

Den der siste der var sikkert morsom, men i og med jeg ikke har peiling på en dritt, så skjønte jeg den ikke! Haha...

Bare kjør på med Pionneren så går alt bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...