Gå til innhold

[Løst] Umulig å logge inn på bruktmarkedet


Ole74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake til oppdateringsplanene. Hva er deres tanker om å gå bort fra kun plaintext i bruktmarkedet?

 

Jeg - og mange andre - lager samleannonser for å gjøre livet enklere. Da hadde det vært supert å kunne bruke bold, litt forskjellige størrelser etc. fremfor at alt skal bli et stort rot.

 

Eksempel:

 

http://www.hardware....d/annonse/24747

vs

http://mac1.no/forum...ic.php?t=275653

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei Kenros og NyZeta, beklager så mye med sen tilbakemelding!

Vi holder på med å kode om påloggingsdelen for bruktmarkedet slik at noe sånt som dette ikke skjer igjen. For at dere skal kunne logge inn på bruktmarkedet nå må dere fjerne cookies fra domenet auth.tek.no

Hvis dere trenger hjelp til dette send meg en PM.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto.

 

Du kan logge inn med e-post adressen din og passordet ditt (samme passord som du bruker her), kontoen din er knyttet opp mot bruktmarked kontoen.

 

Hvordan kan jeg logge inn på min gamle konto på bruktmarkedet nå som dere har oppdatert systemet? Har ett par annonser som ligger ute som må fjernes da de er solgt, men får ikke logget inn med min gamle konto.
Samme problem. Fix plix!

 

Jeg har fikset slik at kontoen din er knyttet opp riktig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, problemet er at vi har enkelte bruktmarked-kontoer som ikke er i synk med profilen din her på Diskusjon.no. Det er en enkel sak å rette opp disse, men det må gjøres manuelt. Mathias ordner dette i morgen. Om det haster veldig kan jeg fikse senere i kveld. Jeg kan også deaktivere annonsene dine om du oppgir hvilke annonser det er snakk om.

Lenke til kommentar

F... da! Hadde hvert greit å få loggin for å slett annonser man hadde solgt, men ser ut til at det blir vansklig etter som brukernavn / e-post ikke funker. Noe planer om å fix det eller er det meninga at vi må lagge ny konto?

 

Jeg måtte resette passordet ditt for å teste om det fungerte og jeg fikk logget inn på bruktmarkedet med kontoen din uten problem.

Du vil motta en e-post med instruksjoner for å sette passordet ditt på nytt.

Deretter kan du prøve med å logge inn på bruktmarkedet med e-post adressen din, hvis det fremdeles ikke fungerer prøv med å slette cookies fra auth.tek.no eller prøv med en annen nettleser.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...