Gå til innhold

FAC: 09.01.2012 Arsenal v Leeds United, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Nei og nei og nei.. Hvil nå for guds skyld Ramsey, Song og Arteta!

Hvorfor det? Leeds er ikke et svakt lag, og FA-cupen er den turneringen vi har størst sjanse til å vinne. Forrige kamp var en uke siden, og det er nesten en uke til neste kamp.

 

For øvrig herlig å se at den spennende Martinez blir prioritert foran Almunia!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei og nei og nei.. Hvil nå for guds skyld Ramsey, Song og Arteta!

 

Vi skal vinne med den midtbanen der.

 

Syntes Arteta hadde fortjent en hvil hvertfall.

 

@Le Professor

 

Gleder meg også vanvittig til å se Chamberlain i kveld. Fyren på venstre derimot.. håper Ryo kommer inn for han til pause hvis han er søppel igjen.

Lenke til kommentar

Nei og nei og nei.. Hvil nå for guds skyld Ramsey, Song og Arteta!

Hvorfor det? Leeds er ikke et svakt lag, og FA-cupen er den turneringen vi har størst sjanse til å vinne. Forrige kamp var en uke siden, og det er nesten en uke til neste kamp.

 

For øvrig herlig å se at den spennende Martinez blir prioritert foran Almunia!

Fordi de har vist tydelige tegn på at de er slitne i det siste og vi har masse kamper igjen av sesongen, pluss at vi skal ha en god nok midtbane i Rosicky, Bønna og Coq.

Lenke til kommentar

Nei og nei og nei.. Hvil nå for guds skyld Ramsey, Song og Arteta!

Hvorfor det? Leeds er ikke et svakt lag, og FA-cupen er den turneringen vi har størst sjanse til å vinne. Forrige kamp var en uke siden, og det er nesten en uke til neste kamp.

 

For øvrig herlig å se at den spennende Martinez blir prioritert foran Almunia!

Fordi de har vist tydelige tegn på at de er slitne i det siste og vi har masse kamper igjen av sesongen, pluss at vi skal ha en god nok midtbane i Rosicky, Bønna og Coq.

 

Rosicky er syk og Song har tross alt ikke spilt så vanvittig mange kamper.

Lenke til kommentar

Det er snakk om profesjonelle idrettsutøvere. De klarer å spille kamper med en ukes mellomrom. Dette er en ekstremt viktig kamp. Selvsagt må vi stille med et sterkt lag. Vi undervurderte Leeds i fjor, og endte opp med å måtte spille omkamp. Det kan ikke skje i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er snakk om profesjonelle idrettsutøvere. De klarer å spille kamper med en ukes mellomrom. Dette er en ekstremt viktig kamp. Selvsagt må vi stille med et sterkt lag. Vi undervurderte Leeds i fjor, og endte opp med å måtte spille omkamp. Det kan ikke skje i år.

 

Forventer at dette skal gå greit ja. Det er kun van Persie og Arteta jeg kunne tenkt meg å spare i kveld hvis det var opp til meg. Førstnevnte sier vel seg selv mens Arteta har spilt samtlige 90 minutter i alle kamper han har vært involvert i denne sesongen og han er også ufattelig viktig å ha på midten.

Lenke til kommentar

Førstnevnte sier vel seg selv mens Arteta har spilt samtlige 90 minutter i alle kamper han har vært involvert i denne sesongen og han er også ufattelig viktig å ha på midten.

Akkurat det er helt sykt med tanke på skadehistorikken hans.

 

På banen skulle jeg gjerne sett Benayoun eller Ryo fremfor Arshavin.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...