Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med kompisen min sin mor


Dermex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay det er ca 100% sannsynlighet for at alt han har sagt er kødd...

 

 

Var hun i badekaret, dusjen eller satt hun på dass?

Hvis han kunne se hennes bløte Virginia så er det sannsynlig at det var i dusjen.

Og en rekke andre vesentlige feil han har gjort når man tenker litt her...

 

Nei jeg tror at han bare trenger ett kurs i og lyve. .

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten enhver normalt oppegående voksen person, spesielt ikke en med mann og barn, ville hatt sex med en 17 år gammel gutt som attpåtil er kompis med sønnen sin. Dette fordi hun risikerer å miste så utrolig mye, familie, ryktet, osv, kanskje det til og med hadde blitt straffesak. Basert på det alene tror jeg dette er bullshit.

 

Men om du mot formodning forteller sannheten har jeg to ting å si:

1. Gratulerer! :D

2. Ikke si noe til noen. Vennen din vil synes det er ekkelt å tenke på, og det vil ikke gå an for han å tilgi deg, selv om han ønsker det. Moren til kompisen din vil, pga det som står i første avsnitt, mest sannsynlig aldri fortelle noe til noen, så der er du safe. Bare tenk tilbsake på dette og smil, du har klart hva alle gutter fantaserer om minst én gang i livet sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er jo så åpenbart trolling x) Leste en nesten prikk lik "trollehistorie" for et år tilbake på dette forumet. Er det mulig.

At dette er trolling skal du ikke være så sikker på. Jeg vet om to "gutter" som har vært i seng med mor til kompis; kanskje det ikke er så uvanlig, bare uvanlig tabubelagt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...