Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT oppjusterer hastigheten:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

surr dette med delta abbonementet. Jeg har 2mbit (gamle delta på 2048kbps) gjennom avtale med ntnu til 450kr/mnd. Vil jeg da få oppsatt hastighet, lavere pris eller bare samme hastighet til samme pris som tidligere?

 

Burde vel kunne krangla meg til en hastighetsøkning til 3mbit mot at jeg betaler samme som før (for delta3000 koster vel i utg punktet det samme som "vanlig" delta(2048/640) gjorde før..

 

Dette var egentlig en litt merkelig vri fra NGT :shrug:

Lenke til kommentar
surr dette med delta abbonementet. Jeg har 2mbit (gamle delta på 2048kbps) gjennom avtale med ntnu til 450kr/mnd. Vil jeg da få oppsatt hastighet, lavere pris eller bare samme hastighet til samme pris som tidligere?

 

Burde vel kunne krangla meg til en hastighetsøkning til 3mbit mot at jeg betaler samme som før (for delta3000 koster vel i utg punktet det samme som "vanlig" delta(2048/640) gjorde før..  

 

Dette var egentlig en litt merkelig vri fra NGT  :shrug:

 

Akkurat hva sier avtale-texten?

At du får Delta til 450kr/mnd, eller at du får en hastighet høyere en hva du betaler for?

 

Selv har jeg sistnevnte avtale, og ender trolig opp med samme hastighet til samme pris som før =(

 

Så vidt jeg forsto av NGT's kundeservice vil også kunder som har rabatt-avtale med fast pris (da fks Delta til 450kr/mnd) ende opp med samme hastighet, og vil heller ikke få endret prisen ved eventuell pris-reduksjon.

Lenke til kommentar
Hvor latterlig er ikke dette? Selvfølgelig ikke for dere som får oppgradert hastighet, men for oss som sitter på UiO/UiB/NTNU tilbudet. Vi går NED i hastighet men må fortsatt betale det samme!! Latterlig spør du meg!

Utrolig at vi som har fastprisavtale med NGT ikke får oppgradert hastigheten, men NEDGRADERT! :(

Er ellers fornøyd med NGT, men dette kvalifiser til en liten klage.

Lenke til kommentar

arg, når skal ngt etablere seg ordentlig her oppe i nord, med denne hastighetsøkningen blir jeg enda mer lei telenor, og vil ha ngt enda mer, noen som vet om det er kun i tromsø sentrum de levere linjer, står at min linje ikke er planlagt utbygget (kvaløysletta), men hørte at noen andre hadde bestilt ngt i tromsø nå, stemmer det ?

Lenke til kommentar

Tror dere Telenor kommer til å følge etter?

 

Har selv telenor 1024 ned, men bare 256 opp.. Dette må da bety at hvis telenor skal beholde noen kunder så MÅ de bare oppgradere hastigheten sin. Nedhastigheten er grei, men det er opphastigheten som er tragisk... Håper at telenor ser på dette som en trussel, og dermed gjør noe med sine hastigheter..

 

GG teleHOR!!

Lenke til kommentar
Tror dere Telenor kommer til å følge etter?

 

Har selv telenor 1024 ned, men bare 256 opp.. Dette må da bety at hvis telenor skal beholde noen kunder så MÅ de bare oppgradere hastigheten sin. Nedhastigheten er grei, men det er opphastigheten som er tragisk... Håper at telenor ser på dette som en trussel, og dermed gjør noe med sine hastigheter..  

 

GG Telenor!!

 

de vil helst ikke at folk skal bruke servere og lignende på linjene derfor har du så lav ut-hastighet...

Lenke til kommentar
Tror dere Telenor kommer til å følge etter?

 

Har selv telenor 1024 ned, men bare 256 opp.. Dette må da bety at hvis telenor skal beholde noen kunder så MÅ de bare oppgradere hastigheten sin. Nedhastigheten er grei, men det er opphastigheten som er tragisk... Håper at telenor ser på dette som en trussel, og dermed gjør noe med sine hastigheter..  

 

GG Telenor!!

 

de vil helst ikke at folk skal bruke servere og lignende på linjene derfor har du så lav ut-hastighet...

 

Helt tåpelig spør du meg..

Neste blir vel at Ford selger biler uten hjul fordi de helst ikke vil at folk skal kjøre med dem :p

Lenke til kommentar
Tror dere Telenor kommer til å følge etter?

 

Har selv telenor 1024 ned, men bare 256 opp.. Dette må da bety at hvis telenor skal beholde noen kunder så MÅ de bare oppgradere hastigheten sin. Nedhastigheten er grei, men det er opphastigheten som er tragisk... Håper at telenor ser på dette som en trussel, og dermed gjør noe med sine hastigheter..  

 

GG Telenor!!

 

de vil helst ikke at folk skal bruke servere og lignende på linjene derfor har du så lav ut-hastighet...

 

Helt tåpelig spør du meg..

Neste blir vel at Ford selger biler uten hjul fordi de helst ikke vil at folk skal kjøre med dem :p

 

nettopp derfor jeg og mange andre bruker ngt(og andre smarte isp'er) som gir deg et produkt som funker og som du kan gjøre så og si hva du vil med...

Lenke til kommentar
Hvor latterlig er ikke dette? Selvfølgelig ikke for dere som får oppgradert hastighet, men for oss som sitter på UiO/UiB/NTNU tilbudet. Vi går NED i hastighet men må fortsatt betale det samme!! Latterlig spør du meg!

Utrolig at vi som har fastprisavtale med NGT ikke får oppgradert hastigheten, men NEDGRADERT! :(

Er ellers fornøyd med NGT, men dette kvalifiser til en liten klage.

 

2000 kb/sek for 450,- kvalifiserer vel strengt tatt ikke til klage? fortsatt MYE under prisen andre må betale, da... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...