Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT oppjusterer hastigheten:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke når disse pris-forandringene ble foretatt, men her er en sammenligning mot prisene fra slutten av 2002 (gjelder 2år binding)

 

BRAVO

Nå: 398 (850/384)

2002: 398 (640/384)

 

CHARLIE

Nå: 548 (1350/512)

2002: 648 (1024/512)

 

DELTA:

Nå: 748 (2000/640)

2002: 1.015 (2048/640)

 

Jeg har i lengre tid betalt 548kr/mnd for Charlie, så denne prisen har ikke blitt forandret iallefall det siste halv-året. tror jeg :-?

Lenke til kommentar
Prisene er helt like?

Da er det jo bare tull at de oppjusterer hastigheten. De har bare lagt til en extra hastighets-klasse.

 

Så du syns det er tull å få bedre hastighet enn du hadde tidligere?

Og det for samme pris. :roll:

Vel. Jeg syns det er bra av NGT. Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte

dem som leverandør.

Lenke til kommentar

Dette er jo en genial markedsføringsteknikk som NGT har tatt i bruk. Ikke bare sikrer de seg et videre forhold med eksisterende kunder men utklasserer også alle de andre leverandørene av ADSL. Så langt har jeg ingenting å utsette på NGT, og er ikke Lyse tilgjengelig i leiligheten jeg har kjøpt blir det garantert NGT der også!

Lenke til kommentar

NICE! :D 1 Mbit ekstra :D Litt kjipt at de ikke har puttet opp upload, men j.ævlig bra uansett.

 

::edit::

Hm, jeg ser at det nå er Delta 2000 og Delta 3000. Er det noen som vet om jeg blir satt opp til 3000? Skikkelig kjipt hvis jeg ikke gjør det :x . Jeg betaler jo like mye som prisen er på Delta 3000 (egentlig ikke siden jeg har avtale med UiO)

Lenke til kommentar
Prisene er helt like?

Da er det jo bare tull at de oppjusterer hastigheten. De har bare lagt til en extra hastighets-klasse.

 

Så du syns det er tull å få bedre hastighet enn du hadde tidligere?

Og det for samme pris. :roll:

Vel. Jeg syns det er bra av NGT. Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte

dem som leverandør.

 

"De har bare lagt til en extra hastighets-klasse" burde vel gi klar beskjed om at jeg leste feil :p

Lenke til kommentar
NICE! :D 1 Mbit ekstra :D Litt kjipt at de ikke har puttet opp upload, men j.ævlig bra uansett.

 

::edit::  

Hm, jeg ser at det nå er Delta 2000 og Delta 3000. Er det noen som vet om jeg blir satt opp til 3000? Skikkelig kjipt hvis jeg ikke gjør det :x . Jeg betaler jo like mye som prisen er på Delta 3000 (egentlig ikke siden jeg har avtale med UiO)

 

Du blir ikke satt opp nei.

Folk som hadde vanlig Delta før får Delta 2000 mens Delta 3000 bare er en ny klasse.

Edit:

Ja, det er litt dumt. Slik de har gjort det nå har hastigheten blitt bedre for alle untatt de som har Delta.. De sitter igjen med samme hastighet og samme pris :roll:

or?

Lenke til kommentar

baah..

Da har jeg snakket med Nextgentel.

Jeg har en avtale gjennom jobben som gjør at jeg får en hastighet høyere enn det jeg betaler for.

Dette betyr i praksis at jeg betaler for Charlie men får Delta-hastighet.

Jada, lekker det..

Men nå har de satt ned prisen på Delta, og satt opp hastigheten på Charlie. Hva betyr det for meg?

Joda, jeg sitter igjen med akkurat det samme som før :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...