Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er vel ikke bulimi?

KometHimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

:O Åssåååå! Jeg bruker og kaste opp maten hele tiden etter jeg har spist! Noen ganger får jeg ikke opp alt :/ Halsen bynner og bli vant med fingern i halsen! Så jeg bare rister litt på den? xP Har gjort dette i 3 månder no? Bynner vel ikke og bli litt på kanten vel :S ? Om jeg IKKE spyr så tenker jeg på det hele tiden... Tenker vel nesten 24/7 på mat? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, du har fått bulimi.

Premien din er lav selvtillit, ett forstyrret sinn (hjernen trenger faktisk næring for å fungere ordentlig) og problemer med mat resten av ditt liv.

Hvis du holder på lenge nok så vil du i tillegg fått svidd vekk spiserøret ditt, miste tennene dine, håret, alt av muskler og være redd for å pisse på deg hver gang du nyser som følge av dette. Du vil også få hår over hele kroppen på grunn av at kroppen prøver å holde deg varm.

Gratulerer! :)

• Liker 5
Skrevet

Bra at du i allefall er klar over det sjølv, for då kan du få hjelp. Synast du skal kontakte helsesøster, doktor eller liknande på mandag. Dei veit korleis du skal gå fram vidare for å få hjelp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...