oceana Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg skal sette opp et display for temperaturovervÄkning hos opphavet.  Utgangspunktet er IO-Bridge 204, med 4 temperatursensorer som skal overvÄke to 3000 liters varmvannstanker. Dette skal kobles kablet/trÄdlÞst via en ruter som stÄr i hovedbygningen. For Ä slippe Ä mÄtte sjekke status/temperatur pÄ pcen hver gang, sÄ er jeg pÄ jakt etter et display i stÞrrelsen 3-6" som kan kobles trÄdlÞst/kablet til nettverk, og stÞtter javascript/html. Det skal helst bare vÊre en liten boks/ramme som kan henge pÄ veggen ved utgangsdÞra slik at det er enkelt Ä fÞlge med pÄ.  Det viktigste momentet er at det kan kobles til 230V nettspenning og nettverk, og fungere uten videre mye dilldall. Det skal vÊre i kategorien "som bare funker". Lavt strÞmforbruk osv er selvfÞlgelig ogsÄ viktig. Bonusfunksjoner er selvfÞlgelig om det har f.eks en liten hÞyttaler slik at jeg kan legge inn varseltoner ved lav temp o.l.  Det fÞrste jeg ser for meg som kan vÊre billig og inneha riktige egenskaper mÄ vÊre fotorammer, men jeg har ikke klart Ä finne noe som passer. Er det andre alternativer eller enkle produkter jeg har gÄtt glipp av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ