Gå til innhold

Hvor får man kjøpt maissirup?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg ikke men hva med å spørre i butikken?

 

Hva skal du bruke gjennomsiktig maissirup til?

 

Lage fake blod til å bruke i film :3

Hvorfor gidde det når du kan få kjøpt matblod?

 

Det finner du i frysediskene. Hvite små spann med gul skrift hvor det står "matblod" på lokket :p

 

Er vel ca 1 liter i hvert spann og da har du EKTE BLOD!

Endret av Stappi
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke men hva med å spørre i butikken?

 

Hva skal du bruke gjennomsiktig maissirup til?

 

Lage fake blod til å bruke i film :3

Hvorfor gidde det når du kan få kjøpt matblod?

 

Det finner du i frysediskene. Hvite små spann med gul skrift hvor det står "matblod" på lokket :p

 

Tøft :D

Det hadde jeg aldri hørt om før. Er det sånn at man kan ta det i munn og nese og sånt uten at det er fullt av bakterier, eller lukt eller ekkel smak?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke men hva med å spørre i butikken?

 

Hva skal du bruke gjennomsiktig maissirup til?

 

Lage fake blod til å bruke i film :3

Hvorfor gidde det når du kan få kjøpt matblod?

 

Det finner du i frysediskene. Hvite små spann med gul skrift hvor det står "matblod" på lokket :p

 

Tøft :D

Det hadde jeg aldri hørt om før. Er det sånn at man kan ta det i munn og nese og sånt uten at det er fullt av bakterier, eller lukt eller ekkel smak?

Det vet jeg ikke men siden det er mat-blod så er det i utgangspunktet ment til å brukes i mat. Det smaker nok garantert blod og hvis du har smakt på ditt eget blod så vet du nok hvordan det smaker. Jeg vil nok anbefale å ikke svelge for mye av det men som sagt så er det nok trygt å ha det i munn og nese. Blod lukter ikke så mye. Men hvis det råttner så tror jeg at det kan kjennes godt i nesa.

Lenke til kommentar

Tror jeg ville holdt meg til falskt blod, jeg. Det du får i butikkene er blod fra enten storfe og gris, beregnet for varmebehandling. Har for øvrig aldri sett sånt i Bergen.

Det man får i butikken er til å brukes i mat som hjemmelaget blodpudding, blodklubb, blodpølse osv. Ja man kan koke det om det er så farlig men det er ikke det.

 

Det er jo det som brukes i ekte filmer. Ingen som har omkommet av slikt. Er De helt på jordet eller later Dem som?

 

MAT-BLOD. Hvilke andre dyr enn storfe og gris skulle dette blodet da ha kommet i fra? Tror du at blod fra sauer er noe bedere?

 

Og hvor ellers skulle man ha fått tak i blod enn fra matbutikken om man ikke bor i Finnmark og er same, noe som det tyder på at du er.

Lenke til kommentar

Ingen har omkommet, men når man skal vaske opp etterpå er det mange som angrer på at de ikke gikk for jukseblodet. Ordentlig blod er noe svineri.

Ja det har de fleste som er over 12 år forstått. Tror du det er noe bedre å vaske sirup? Og hvem driver med slikt søl og griseri inne i selve huset om det må vaskes etterpå?

 

Det kan også være hos en venn eller utendørs det skal brukes.

Lenke til kommentar

Jeg sa ingenting om sirup, bare om jukseblod. Selv om jeg tror jeg ville brukt sirupsblod i stedet for vanlig hver dag, med mindre jeg hadde noen til å vaske etter meg eller autentisitetskravet var sterkt nok.

Det er bare dersom man venter til at blodet har tørket men det er ikke vanskelig å vaske det bort i fra harde flater. Og man bør ikke leke med det på parketten for i motsettning til gulvbelegg så blir det møkk ned i ripene til parkett.

 

Så det må nesten vurderes etter hvor man er.

 

Selv om du ikke sa noe om sirup så kan det godt hende at JEG gjorde det og TS skal ikke bruke det hver dag men i en film så derfor så er det sikkert 1-2 ganger også er TS dritt lei.

Lenke til kommentar

Oluf Lorentzen importerer Karo maissirup (den typen de brukte i Evil Dead-filmene hvis jeg husker rett fra boka til Bruce Campbell), de butikkene i Norgesgruppen som selger varene til Oluf burde kunne ta den inn for deg hvis du spør.

 

http://www.oluf.no/Produkter/Ordinare-varer/Sirup/Karo-light-maissirup/

 

Selger den blant annet der jeg jobber (Helgø Matsenter).

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Oluf Lorentzen importerer Karo maissirup (den typen de brukte i Evil Dead-filmene hvis jeg husker rett fra boka til Bruce Campbell), de butikkene i Norgesgruppen som selger varene til Oluf burde kunne ta den inn for deg hvis du spør.

 

http://www.oluf.no/Produkter/Ordinare-varer/Sirup/Karo-light-maissirup/

 

Selger den blant annet der jeg jobber (Helgø Matsenter).

 

Tøft. Mener du at jeg skal spørre på nettsiden, eller i butikken eller what?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...