Gå til innhold

Installasjon på ny SSD stopper ved "Completing innstallation"


Lakus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en 120GB SSD for noen dager siden og har ikke fått til å installere Windows 7 på den. Problemet oppstår idèt installasjonen nesten er over og den kommer til "completing installation", hvor den står i gjerne 10 timer uten at noe skjer (ja, jeg prøvde). Prikkene beveger seg og innstallasjonen eller maskinen henger seg ikke opp, men den kommer aldri forbi dette stadiet. Når jeg installerer det på den vanlige HDD´en derimot går det helt fint og installasjonen fyker rett forbi alle stadiene og rett inn i Windows.

 

SSD´en blir forøvrig gjenkjent i BIOS, Device Manager, Drive Manager, My Computer osv - om noen lurer.

 

Hovedkort:
Abit IP35-E

CPU:
Intel Core 2 Duo E8400

GPU:
Asus Radeon HD 6870

RAM:
Crucial BallistiX 2GB

SSD:
Corsair Force 3 120GB

HDD:
Samsung 1TB

...

 

What to do? Jeg har prøvd mye rart nå synes jeg men kommer ikke noe nærmere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

: Desverre gjelder det SSD'er med serinummer 1123 eller lavere. Jeg har 1150. Men fint forum, skal titte litt mer der. Har googlet en masse, men tenkte ikke på Corsair's hjemmesider/forum (doh)

 

Lakus: Ah, okey. Harddisken min med Windows partisjonen begynte å hoste, så da tenkte jeg at det var en god grunn til å bytte til SSD, dermed har jeg egentlig ikke muligheten til å unngå problemet. Så da bare "overtar" jeg denne tråden, så slipper jeg å lage en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...