Gå til innhold

Billig stasjonær til surfing og kontorarbeid, ingen spilling?


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noen grunn til å kjøpe ferrari om behovet ditt er en traktor.

 

Her er forresten nesten identisk oppsett som mgut sitt, bare drøyt 500 kr billigere fra Dustin:

9a6cfc5b399f461b6bd42b073ad9d0ed.png

Litt kjipere kabinett og en annen skjerm. Noe lavere klokkefrekvens på RAM, men det har ingen praktisk betydning for tiltenkt bruk.

Core 1000 koster dog bare ca 80 kr ekstra kontra ecco 220 hos Dustin.

 

Merk at her kan det være studentrabatter inkludert ettersom jeg er logget inn med studentkonto. Er du student får du også gratis frakt ved kjøp over 2000 kr fra Dustin.

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett annet kabinett som også er veldig bra, men er 100 kroner dyrere enn srbz sitt forslag er Ace Ecco 250, har fått bra kritikk og er veldig fint, om enn noe knotete å bygge i. Har bygd en pc i det selv og det ble veldig bra.. I tillegg ville jeg anbefalt å kjøpe ett litt bedre tastatur fordi jeg synes de billigste logitech-tastaturene er noe herk å skrive på, men der må nesten fyren finne noe han selv liker..

Lenke til kommentar

jaja ikke mine penger men jeg ser ikke noe grunn til å bygge en drittpc

dritt og dritt, det skal ikke bruker til spilling som du sikkert vil, hadde han valgt å gå for en gamer, hadde jeg satt opp et LANGT bedre oppsett

Og Gurre, når man lager oppsett, så ser man hva brukeren skal ha og ikke hva du skal ha, alt det jeg valgt i listen min er gode komponenter, bruker samme hovedkort, cpu, kabinett(kan si det er stille), harddisk, ja alt har jeg av det samme bare jeg har igjen en 500w psu og gtx460, bruker den til litt gaming på tur :D

Så man trenger ikke skjermkort til bare Internett surfing og word, alt man trenger er et integrert skjermkort i cpu eller hovedkort så kobler man bare skjermen i hovedkortet, enkelt og greit + man sparer også strøm på å ikke velge et skjermkort som du hadde gjort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...