Gå til innhold

MSI 15,6" bærbar PC GE620DX-493NE - Elkjøp Tilbud


kazaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

hvordan mener dere her inne at denne pc'n vil håndtere redigering av bilder og HD-filmer?

 

Ser den blir omtalt som "gameingpc", men den fungerer kanskje greit på mange områder?

 

Har aldri vært borti MSI som merke, sitter pr idag med en gammel compaq som er rundt 5 år gammel(2 g ram og 150 g harddisk). Har overlevd greit med denne i disse 5 årene, men irriterer meg grønt over hvor tregt den åpner opp store bildefiler og at den hakker mye når jeg spiller av HD-filmer(som er filmet selv)

Lenke til kommentar

MSI er i utgangspunktet kjent som et gamermerke i forhold til laptops, men ja, redigering av bildefiler går nok smertefritt. HD-videoredigering blir nok verre, for all del, det går jo, men filmredigering er i største grad prosessoravhengig. Du må ta et valg om du enten skal øke budsjettet eller om du skal velge en pc med svakere grafikkort (og mest sannsynlig skjerm) og heller satse på en i7-prosessor. Da kan du nok ikke forvente noe særlig innenfor innstillinger I spillene du lister, jeg synes personlig at GT 555 bør være minimum.

Lenke til kommentar

MSI er i utgangspunktet kjent som et gamermerke i forhold til laptops, men ja, redigering av bildefiler går nok smertefritt. HD-videoredigering blir nok verre, for all del, det går jo, men filmredigering er i største grad prosessoravhengig. Du må ta et valg om du enten skal øke budsjettet eller om du skal velge en pc med svakere grafikkort (og mest sannsynlig skjerm) og heller satse på en i7-prosessor. Da kan du nok ikke forvente noe særlig innenfor innstillinger I spillene du lister, jeg synes personlig at GT 555 bør være minimum.

 

 

Så du mener jeg bør gå for en maskin med bedre prosessor og heller gå ned på grafikken?

Vet ikke hvor avansert redigering du så får deg at jeg skulle bruke, men det er snakk om helt amatørmessig redigering i feks windows movie maker eller andre enkle programmer og ikke strofe Adobe programmer. Mener du fremdeles at den nevnte maskinen i denne tråden ikke vil være tilfredsstillende?

Lenke til kommentar

Lefdal og Elkjøp har samme eiere, og nettbutikkene deres er identiske, både mht. utvalg og pris

 

De har samme eiere ja, men prisene er ikke identiske. Elkjøp har maskinen ute til 7999 nå, og lefdal har denne uken annonsert maskinen til 6499.

 

Forrige uke var det omvendt;-)

 

Så det var nok tilbud på elkjøp først , og nå tar lefdal "over" tilbudet

 

Syns iallfall det var mye maskin for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...