Gå til innhold

SØKER rimelig webdesigner. Noen å anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte å lage egen siden til pizza butikken min. Lurer på om noen kan gjøre det under fem lapper? Noen dere anbefaler?

Kanskje du kan si noe mer om hva denne siden skal inneholde, hva man skal kunne gjøre, og hvilke krav du har til design?

 

Jeg kan nemlig lage en side til deg på to minutter, og helt gratis, men tviler på du ville blitt fornøyd ;)

Endret av torbjørn marø
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemet her var vel ikke at jeg ikke møtte opp, vi avtalte jo aldri noe tidspunkt. Det var vel heller det at etter at jeg ga pristilbud ville du ha mer funksjonalitet. Du må også få fram detaljer om hva du skal ha, ikke "Noe likt **" - det går ikke helt. Så og si alle seriøse aktører vil ha en kontrakt på plass, noe jeg også ville (så jeg hadde den klar før vi kunne møtes). Lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje 00peiling burde satt opp spesifikasjoner for siden og lagt det ut på "mittanbud" eller noen freelance sider?

mittanbud kjenner jeg til. og det er kanskje den beste løsningen også da jeg ønsker dette gjørt hvitt med kvittering. men finnes det noen sid for frilansere også?

Lenke til kommentar

det gikk visst ikke. de dukket ikke opp til avtalt tid. ser ut til at jeg må nok gå opp noe. herved er beløpet hevet til 5000? kan noen lage en bruk bar side til den prisen?

 

Hva skal du ha på nettsiden din? Skal du bare ha en enkel nettside med forside, meny, kontakt oss osv? Jo høyere krav du har jo mere må du punge ut, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...