Gå til innhold

Alternativ til Galaxy Nexus


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal endelig bytte ut min gamle iPhone3GS og hadde egentlig bestemt meg for den nye Samsung Galaxy Nexus.

 

Samtidig er jeg litt skeptisk. Både til pris, størrelse og mangel på minnekort.

 

Kan noen anbefale meg noen alternativer? Jeg bruker telefonen stort sett til surfing, sosiale medier, og musikk og podcaster. Ofte ser jeg også Premier League gjennom Sumo. Ergo er ikke ekstrem ytelse, f.eks. til spilling, veldig nødvendig. Men det er få ting jeg ergrer meg mer over enn hvis telefonen er treg til de bruksområdene nevnt ovenfor.

 

Jeg synes det er vrient å se på spesifikasjonene til telefonen og få et tilstrekkelig inntrykk av de, og kunnskapsnivået mitt på Androidtelefoner er ganske så tynt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg skal endelig bytte ut min gamle iPhone3GS og hadde egentlig bestemt meg for den nye Samsung Galaxy Nexus.

 

Samtidig er jeg litt skeptisk. Både til pris, størrelse og mangel på minnekort.

 

Kan noen anbefale meg noen alternativer? Jeg bruker telefonen stort sett til surfing, sosiale medier, og musikk og podcaster. Ofte ser jeg også Premier League gjennom Sumo. Ergo er ikke ekstrem ytelse, f.eks. til spilling, veldig nødvendig. Men det er få ting jeg ergrer meg mer over enn hvis telefonen er treg til de bruksområdene nevnt ovenfor.

 

Jeg synes det er vrient å se på spesifikasjonene til telefonen og få et tilstrekkelig inntrykk av de, og kunnskapsnivået mitt på Androidtelefoner er ganske så tynt.

 

HTC Titan som har veldig god integrasjon mot Facebook og twitter (men ikke mot google+) og en lynrask nettleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...