Gå til innhold

Ny Smarthphone


JilaX

Anbefalte innlegg

Hey.

Skal gå til innkjøp av ny telefon og sliter litt med å bestemme meg for hvilken.

Skal helst ikke koste meg mer enn 3000 inkludert frakt, men har minnekort fra tidligere.

Har for øyeblikket en Samsung Wave som synger på sitt siste vers.

 

Sånn jeg ser det er vel HTC Incredible S og Sony Ericsson Xperia Arc de mest aktuelle kjøpene.

Ser også at samsung har ett par relativt nye modeller ute (Galaxy S Plus og Galaxy W) mener finner ikke så fryktelig mye blest om disse?

 

Er relativt vant med HTC Sense, siden kjæresten min har Wildfire S og trengte en del hjelp til å komme igang med android, er det noen grunn til å ikke gå for Incredible S?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel henvise til en tidligere tråd om emnet: http://www.diskusjon...owtopic=1397840

 

 

Jeg kjøpte min HTC Incredible S i juli, og satt i akkurat samme situasjon som deg: HTC Incredible S eller SE Arc.

Jeg falt da på HTC-en, og dette ene og alene pga. deres fantastiske menysystem (etter min mening), HTC Sense.

 

Det skal imidlertid nevnes at begge de nevnte modellene begynner å bli litt gamle. Det er usikkert om HTC vil gi ut oppdatering for Incredible S til Android 4.0. Kjøper du en Arc får du denne oppdateringen.

 

Hvis du heller mot Arc-en kan jeg anbefale deg å ta en titt på den oppgraderte versjonen: Arc S i flere farger og raskere prosessor.

 

 

PS: Jeg ville ventet en liten stund ved kjøp av ny mobil. CES-messen er i januar og Mobile World Congress i februar, og da kan det komme noen nye vidunderverker. Men!, det lanseres nye telefoner nesten hele tiden, og skal man tenke slik får man aldri kjøpt seg mobil...

 

Lykke til med valget av ny mobil! :)

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Kan vel henvise til en tidligere tråd om emnet: http://www.diskusjon...owtopic=1397840

 

 

Jeg kjøpte min HTC Incredible S i juli, og satt i akkurat samme situasjon som deg: HTC Incredible S eller SE Arc.

Jeg falt da på HTC-en, og dette ene og alene pga. deres fantastiske menysystem (etter min mening), HTC Sense.

 

Det skal imidlertid nevnes at begge de nevnte modellene begynner å bli litt gamle. Det er usikkert om HTC vil gi ut oppdatering for Incredible S til Android 4.0. Kjøper du en Arc får du denne oppdateringen.

 

Hvis du heller mot Arc-en kan jeg anbefale deg å ta en titt på den oppgraderte versjonen: Arc S i flere farger og raskere prosessor.

 

 

PS: Jeg ville ventet en liten stund ved kjøp av ny mobil. CES-messen er i januar og Mobile World Congress i februar, og da kan det komme noen nye vidunderverker. Men!, det lanseres nye telefoner nesten hele tiden, og skal man tenke slik får man aldri kjøpt seg mobil...

 

Lykke til med valget av ny mobil! :)

 

Takker for svaret :)

Faktum er at jeg trenger en ny telefon asap, og ikke om 1.5 måneder.

Pris er også veldig vitkig faktor, derfor jeg ikke går for noe litt nyere.

Endte opp med Incredible S rett og slett på grunn av HTC Sense.

Android 4.0 eller ikke er ikke så viktig for meg hvis jeg ikke er komfortable med UIen til å begynne med.

Lenke til kommentar
1325082235[/url]' post='18764832']
1324951028[/url]' post='18760515']

Kan vel henvise til en tidligere tråd om emnet: http://www.diskusjon...owtopic=1397840

 

 

Jeg kjøpte min HTC Incredible S i juli, og satt i akkurat samme situasjon som deg: HTC Incredible S eller SE Arc.

Jeg falt da på HTC-en, og dette ene og alene pga. deres fantastiske menysystem (etter min mening), HTC Sense.

 

Det skal imidlertid nevnes at begge de nevnte modellene begynner å bli litt gamle. Det er usikkert om HTC vil gi ut oppdatering for Incredible S til Android 4.0. Kjøper du en Arc får du denne oppdateringen.

 

Hvis du heller mot Arc-en kan jeg anbefale deg å ta en titt på den oppgraderte versjonen: Arc S i flere farger og raskere prosessor.

 

 

PS: Jeg ville ventet en liten stund ved kjøp av ny mobil. CES-messen er i januar og Mobile World Congress i februar, og da kan det komme noen nye vidunderverker. Men!, det lanseres nye telefoner nesten hele tiden, og skal man tenke slik får man aldri kjøpt seg mobil...

 

Lykke til med valget av ny mobil! :)

 

Takker for svaret :)

Faktum er at jeg trenger en ny telefon asap, og ikke om 1.5 måneder.

Pris er også veldig vitkig faktor, derfor jeg ikke går for noe litt nyere.

Endte opp med Incredible S rett og slett på grunn av HTC Sense.

Android 4.0 eller ikke er ikke så viktig for meg hvis jeg ikke er komfortable med UIen til å begynne med.

 

Flott! Håper du blir like fornøyd som meg da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...