Gå til innhold

Alternativ til Word


Dalon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg prøver å komme meg bort fra alt av Microsoft.

Man har jo Openoffice og LibreOffice, og de er brukelige, men jeg skulle gjerne hatt et gratisprogram ikke likt til det nye word 2010 men heller mer likt gamle word 2000.

 

Fant et program på Internett (www.softmakeroffice.com/) som jeg selv ikke har prøvd ettersom jeg er redd for å installere noe som jeg ikke garantert kan stole på ikke inneholder spam eller enda verre ting. Noen som har erfaring med det eller kan foreslå andre programmer?

Endret av Dalon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo har sett på Abiword (i Linux utgave) men her kommer noe av menyvalget opp i uforklarlige tegn eller symboler iblandet litt tekst i stedet for kun tekst.

 

Men mulig det oppfører seg bedre i windows. Får kansje prøve.

 

Om noen har andre forslag er det fint. Greit å prøve litt forskjellig før man bestemmer seg.

Endret av Dalon
Lenke til kommentar

For ei lengre liste med alternativ:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_word_processors

 

I det neste ser eg litt bort frå det fyrste avsnittet ditt, men ein veit jo aldri.

 

Scrivener er eit litt anna type skriveprogram. Det er heller ikkje gratis, men ein pris på $40 er ikkje akkurat noko ein vert ruinert av. Dei har ein ti minutter lang introduksjonsvideo på sida, i tillegg til ei rekkje andre læringsvideoar. Eg har ikkje brukt det sjølv (eg bruker det neste på lista), men det ser ikkje dumt ut.

 

 

Om LaTeX/ConTeXt er eit alternativ avheng nok litt av kva ein bruker Word til, og kva innstilling ein har til å «programmere» eit dokument. Alle dokument eg har skrive dei siste drøyt tre åra har eg skrive med LaTeX (vel, eitt med ConTeXt), og dei få presentasjonane eg har halde er òg laga med LaTeX, men eg skal ikkje påstå at det er eit alternativ for alle. LibreOffice må eg uansett ha i tillegg, for å lese Word/PowerPoint-filer. (Nokre grunnar til å bruke LaTeX.)

 

LyX er faktisk nemnt i Wikipedia-artikkelen eg nemnte øvst. Dette er ein grafisk frontend til LaTeX. Om du ikkje har behov for meir enn det grensesnittet til LyX gjer tilgang til, treng du ikkje sjå noko LaTeX-kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...