Gå til innhold

Lyst å lage et eget klesmerke - hvordan?


Rabbern

Anbefalte innlegg

Hei er kun 15 år men kunne tenkt meg en jobb, har vært inne på tanken med eget klesmerke. Og lurer på om det er mulig si jeg kontakter et trykkeri og får trykt opp endel t skjorter f.eks i forskjellige størrelser med noe fet skrift på. Kanskje ha skrift om hva som er inne i tskjorta f.eks er du xxl kan jeg skrive bigsize. Er du en medium så kan det stå f.eks small-scale. Hehe er jo mange muligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei er kun 15 år men kunne tenkt meg en jobb, har vært inne på tanken med eget klesmerke. Og lurer på om det er mulig si jeg kontakter et trykkeri og får trykt opp endel t skjorter f.eks i forskjellige størrelser med noe fet skrift på. Kanskje ha skrift om hva som er inne i tskjorta f.eks er du xxl kan jeg skrive bigsize. Er du en medium så kan det stå f.eks small-scale. Hehe er jo mange muligheter.

 

Forsiktig med å lufte ideene dine på nettet.. :evil:

Lenke til kommentar

Zero is not a size! var jo ganske fin .. men det er på plagg allerede.

 

Så sånne ''uttrykk'' kunne jeg tenkt meg å sette på trykk. Men hvor mye kunne jeg tatt for en t-skjorte da? 50-100kr? Mor har en onkel som har jobbet på trykkeri for 2 år siden og da kostet en t-skjorte som er lagd i opplag på 250 t-skjorter ca 20-25kr i gjennomsnitt.

Lenke til kommentar

Det høres ganske enkelt ut å trykke opp billige tskjorter og selge de dyrere, men det er ikke så lett som det høres ut som. Hvor har du tenkt å selge dem?

 

 

Er selv 16 år, og jeg må si jeg har hatt samme ideer som deg. Men du får det til å høres alt for enkelt ut når du svarer hvor du skal selge skjortene ''på nettet''. Det er ikke så enkelt som du tror det kanskje er. Men tenk, nettsiden koster nok penger, og den må være ganske så organisert for at den skal kunne tiltrekke seg oppmerksomhet og om enkeltpersoner kan stole på denne nettsiden. Du må også være i stand til å markedsføre for nettsiden, for at du i det heletatt skal klare å få solgt noe. Men som jeg alltid sier, det er klart ingenting umulig, bare veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...