Gå til innhold

Hot Sauce - trenger info angående innføring fra utlandet


Lemmingz

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Jeg, som mange andre, har blitt bitt av Hot Sauce "basillen", men sliter med å finne fram til gode produkter her i Norge. Derfor er jeg ute etter litt hjelp angående kjøp av slikt over nett fra utenlandske nettsider.

 

Jeg kan ta utgangspunkt i et nettsted, hvor jeg selv vurderer å kjøpe.

Siden heter Scorchio, og er en Britisk nettside som selger produkter laget av de mest kjente produsentene i verden!

 

Jeg har da, i første omgang, sett meg ut et produkt som vil koste meg 4,99 GBP, som da er 46,12 NOK.

 

Så det jeg lurer på her er; Siden denne varen bare koster meg 46 kroner, og dermed vil koste meg under 200 kroner å få fraktet til Norge, så burde vel denne gå under 200-kroners-grensen, slik at jeg slipper unna ekstra avgifter. Eller er det andre regler for matvarer?

 

Hvis noen kan i hodet hvordan tollvesenets regler er, så hadde jeg satt pris på det. For jeg er så usikker på om de mener prisen før eller etter frakt, og om det er andre regler for matvarer. For jeg vet jo at man ikke kan ta med seg mat på fly osv.

 

Håper på gode svar! Og hvis noen har erfaring med div Hot Sauces, så kom gjerne med anbefalinger til gode sauces, som da ikke er mest hardcore.

 

På forhånd takk!

 

- Menilothes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...