Gå til innhold

Dårlig selvtillit - Sjenert - Mindre populær


onanihardt

Anbefalte innlegg

Hei. Hver dag henger jeg med venner på skolen som kjenner nesten hele skolen og mange fine jenter! Alle blir kjent med hverandre og snakker sammen untatt meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kjent med jentene når jeg er med venner. Blir flaut å bare snakke med de når vennene hører på, da begynner de kanskje å le? Burde jeg manne meg opp? Vil de kanskje begynne å le hvis jeg driter meg ut mens jeg prøver å snakke til dem? Hvordan burde jeg begynne? på facebook? eller f2f?

Er jenter "slemmere, usikre osv.. " på utenlandkse mennesker med islam som religion ?

 

 

tips?

 

Hvordan kan jeg være med på fester og sånt når venner drar dit ? burde jeg spørre vennen min om han kan få meg inn eller bare gjøre no annet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er jo ikke så dumt og starte en samtale på facebook heller da. start med og si "hei" på face og spør hva skjer" og prøv og utvikle en samtale. når du har utvikla en samtale har dere sikkert noe og snakke om på skolen, og da blir du sikkert mindre nervøs når du har snakka med hu fra før.

 

når du først har fått kontakt med en jente, da får du kontakt med 50 andre og KJØR på ;)

 

morgan_freeman_disapoint_gif.gif

nelsom mandela ? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Er jenter "slemmere, usikre osv.. " på utenlandkse mennesker med islam som religion ?

 

tips?

 

Hvordan kan jeg være med på fester og sånt når venner drar dit ? burde jeg spørre vennen min om han kan få meg inn eller bare gjøre no annet ?

 

1. Nei de er ikke slemme på utenlandske mennesker med islam.

 

2. Bare spør om du kan være med vennene dine. Tviler de sier nei om dere er venner. Tør å spør.

 

3. Vær deg selv og aldri vær redd for å drite deg ut. Det er slik du vokser som menneske.

 

4. Søtt nick.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...