Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uerfaren med kropskontakt.


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal starte egentlig, men er redd det blir en wall of text.

 

Kan fortelle litt om meg selv da. Har vel et ganske normalt utseende, er ikke tjukk, men har vel en mage på gang. Begynte å trene for halvannen måned siden for å få bort den.

 

Jeg er godt oppe i 20-årene, og har av forskjellige grunner veldig lite erfaring med kroppskontakt. Har egentlig aldri vært typen som har vært ute etter forhold eller løpt etter jenter. Har egentlig vært tilfreds med hvordan jeg har hatt det, og hadde egentlig kommet til et punkt i livet hvor jeg aksepterte at jeg ikke kom til å få følelser for noen. Problemet sådan er jo at det føles som at det ikke er sosialt akseptert å være uten kjæreste så lenge som jeg har gått uten. Er vel seks-syv år siden sist jeg hadde følelser, og selv de var ikke spesielt sterke. Har nærmest vært følelsesløs når det gjelder slike ting.

 

Ganske spesielt ...

 

 

Jeg har en jobb hvor det jobber en del folk. En del av de er elever på videregående, og har et godt forhold til alle, både de som jobber fast og ekstrahjelpen. Tuller og småflørter litt med alle egentlig uten at det ligger noe spesielt i det.

 

MEN, jeg og hun ene har chattet mye over fjesboka i det siste, og et par av dagene eskalerte flørtingen på jobben, både med beinflørt, og hvor hun gnir seg til lårene mine når jeg sitter, og setter seg i fanget mitt. Problemet mitt er at dette er helt nytt for meg, og ved slik kroppskontakt er det ting nedentil som begynner å røre på seg, ting jeg vil skal ligge i ro, men hun merket heldigvis ikke det (tror jeg).

 

Etter dette har vi fortsatt å chatte mye, egentlig enda mer, jeg sa at jeg likte henne og hun sa hun likte meg veldig godt tilbake. Tror jeg rett og slett begynner å få følelser :)

Sist uke kom hun og ei venninne av henne som også jobber der jeg jobber på besøk. Jeg og "hun" tullet en del i sofaen, litt sånn "liksomkrangling" som endte i en del kroppskontakt, det igjen endte med at hun lå med hodet på brystet mitt til de dro igjen. Igjen rører det seg nedentil. Prøver å holde meg i ro, og det roer seg, men så fort jeg begynner å stryke henne på armen eller whatever så buler det.

Det er egentlig ganske pinlig synes jeg, prøver å vri meg slik at hun ikke skal merke det.

Jeg er ikke ute etter noe mer enn litt kos. Bare dette er jo nytt for meg så jeg tar i hvert fall ting med ro, virker ikke som om hun er spesielt erfaren heller, men hva vet jeg.

 

Denne uken var hun på besøk hos meg uten venninnen, var litt sånn "hemmelig" besøk^^ Spiser litt pizza, ser på TV og en film, men mesteparten av tiden ligger vi i sofaen og har det rett og slett koselig. Igjen så rører det seg og jeg prøver å legge meg slik at hun ikke skal merke det, men jeg tror ved et tilfelle hvor hun skulle snu litt på seg at hun kom borti den med hånda. Hun vart litt stille akkurat da, men det virker som det gikk bra, stemningen var i hvert fall god :)

 

 

Spørsmål til gutta:

Er dette normalt? Å få reisning bare pga litt kroppskontakt? Føles dumt å spørre om noe sånt, men jeg er seriøst helt nybegynner på dette. Hva pleier dere i tilfelle å gjøre for å hindre det?

 

Spørsmål til jentene:

Når du koser med gutten din, har det hendt at du har kjent at han har fått reisning?

I så fall, hva synes dere om det? Ekkelt? Er det en bra ting?

 

 

 

Til slutt vil jeg bare si at det er deilig å kunne bry seg om noen igjen. Fantastisk følelse, selv om jeg er usikker på akkurat hva følelsene betyr. Føler meg ikke direkte forelsket heller egentlig, vanskelig å forklare, men det er jo mulig det blir til noe mer :)

 

Postet av anonym: 7b39a70e99b7aa1e4cc5c78ef70744cc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres dette ut som begynnelsen på en forelskelse! At du får reising bare på grunn av kroppskontakt tyder vel bare på at du liker henne og hvordan hun før deg til å føle deg.

 

Husker min første forelskelse, det var ikke mye som skulle til før det kriblet nedentil. En herlig følelse spør du meg.

 

For å hindre det, så bruker det jo å hjelpe å tenke på andre ting. Møbler funker for meg (sofa, stoler, bord i forskjellige farger).

Endret av Sofewnamesleft
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding. Glemte å nevne en detalj.

 

Det er ca ti års forskjell mellom oss og hun går fortsatt på videregående. Jeg har ikke vært spesielt aktiv med damer som sagt, så alt er helt nytt for meg.

Men det føles veldig godt og naturlig å gi henne komplimenter, ta på henne og alt sånt.

 

Det at aldersforskjellen er såpass stor kan jo bli et problem, og jeg er litt usikker på hvor erfaren hun er. Hun slår meg ikke som typen som bytter type annenhver uke og ligger med alt og alle. Heller det stikk motsatte, så det er vel egentlig en god ting for meg tror jeg.

 

Men det at hun ligger inntil meg i sofaen og plutselig kjenner noe presse lett mot rumpen/ryggen kan vel fort bli litt kleint? Om hun synes det er rart hva skal jeg gjøre da?

 

Er sykt usikker her, har faktisk vurdert å teipe den fast, men det kan fort bli veldig vondt og, haha :)

 

Postet av anonym: 7b39a70e99b7aa1e4cc5c78ef70744cc

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig komplisert for meg av diverse grunner jeg ikke vil nevne her. Min situasjon er nok ikke representativ for andre gutter.

Vil ikke røpe for mye om meg selv, men jo nevne at jeg er over 25-år. Aldri vært i forhold, aldri hatt kjæreste, jomfru, aldri kyssa i edru tilstand, aldri rota.

Om folk synes det er festlig så kan man holde det for seg selv.

 

 

Har du opplevd noe sånt selv? Mobillader?

 

 

 

 

Postet av anonym: 7b39a70e99b7aa1e4cc5c78ef70744cc

Lenke til kommentar

Det er faktisk veldig komplisert for meg av diverse grunner jeg ikke vil nevne her. Min situasjon er nok ikke representativ for andre gutter.

Vil ikke røpe for mye om meg selv, men jo nevne at jeg er over 25-år. Aldri vært i forhold, aldri hatt kjæreste, jomfru, aldri kyssa i edru tilstand, aldri rota.

Om folk synes det er festlig så kan man holde det for seg selv.

 

 

Har du opplevd noe sånt selv? Mobillader?

 

 

 

 

Postet av anonym: 7b39a70e99b7aa1e4cc5c78ef70744cc

 

 

Eneste jeg svarte på var:

"Spørsmål til jentene:

Når du koser med gutten din, har det hendt at du har kjent at han har fått reisning?

I så fall, hva synes dere om det? Ekkelt? Er det en bra ting?"

 

Og ja,jeg tror det er vanlig å få reisning når man er med jenta man liker ja,men samtidig er det litt "morsomt" fordi det er et problem jeg virkelig aldri har tenkt over,mente ikke at situasjonen din er "festelig"

 

Det har jeg opplevd ja..?

Lenke til kommentar

 

Spørsmål til gutta:

Er dette normalt? Å få reisning bare pga litt kroppskontakt? Føles dumt å spørre om noe sånt, men jeg er seriøst helt nybegynner på dette. Hva pleier dere i tilfelle å gjøre for å hindre det?

 

Postet av anonym: 7b39a70e99b7aa1e4cc5c78ef70744cc

 

Jeg pleier som vanlig ikke å bli opphisset av litt kroppskontakt, men når jeg kjenner det rører på seg der nede når det er upassende, så pleier jeg å tenke syke/ekle tanker. Bestemødre er ofte inkludert i de tankene for å dempe 'trykket'.

 

Ellers: Runk mye for å holde minstemann under kontroll :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...