Gå til innhold

ny bærbar data

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mye til spillmaskin akkurat, men det avhenger jo litt av hvor gamle spill du skal spille.

Hvis det er f.eks BF3 så kommer du til å bli veldig misfornøyd med den Aceren da den klarer BF3 i Low med marginalt med innstillinger enablet.

Skrevet

det var det jeg fryktet, så den hadde mye ram og sånt men det er vel skjermkortet og kanskje harddisken som er problemet?

hadde håpet spille bf3 da så....

har du noen andre forslag?

Skrevet

De har samme spillytelse, den du har funnet har bedre cpu men det har ingen betydning på spillytelsen.

Jeg er litt usikker på om begge har Matt skjerm eller om det er unikt for den du har funnet.

Matt skjerm er i mine øyne bedre enn glossy.

Skrevet

De har samme spillytelse, den du har funnet har bedre cpu men det har ingen betydning på spillytelsen.

Jeg er litt usikker på om begge har Matt skjerm eller om det er unikt for den du har funnet.

begge er matt

Skrevet

i7-2670QM er vel Quad Core mot i5'ens Dual, så det vil faktisk ha litt å si for spillytelsen. Allikevel vet jeg ikke om det er verdt 2000kr mer..

Skrevet (endret)

Nei, det vil ikke ha noe å si på en bærbar maskin. Begge cpuer er mer enn gode nok til å fore grafikkortet med data.

Såfremt spillet ikke bruker mer enn 2 kjerner that is, noe som er rimelig uvanlig.

Endret av vidarkri
Skrevet

BF3 bruker iallefall opptil 8 kjerner, så sånn sett vil du nok få en liten nytte av i7'en her.

Det som er mer "bekymringsverdig" er derimot klokkefrekvensen. - Den er 2.9 på i5'en og 3.1 på i7'en - og det tror jeg vil utgjøre større forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...