Gå til innhold

Har vi nå fått jente-soldater og gutte-soldater?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte søsteren min om hennes synspunkt på hele denne greia, hun har ikke vært i militæret selv, men mente miltæret er hva det er og man kan ikke legge til rette for "pingle-mentalitet" bare fordi det er en jente.

 

Personlig mener jeg en stor del av militæret handler om å bryte ned så mang barriérer som mulig, det betyr ikke at du skal bryte ned individualiteten ved en person og evnen hans/hennes til å tenke selvstendig.

Når det gjelder strid må man være forberedt på så mange fronter som mulig, jo bedre forberedt du er på hva enn det skulle være, jo bedre soldat er du og det er hele poenget.

 

Invaderer Finland oss i morgen, vil du se bilder av en haug med norske soldater som fryser ihjel i Kautokeino fordi de ikke ville ta av seg undertøyet når de krysset en elv? Eller vil du se soldater herdet for krig, tørre, og klare til å slå tilbake fienden?

Det er en veldig god grunn til at man "trener på nakenbading": Det har en reell verdi i strid.

 

helt utrolig at du var diplomatisk wøøøøyh gratulerer.......tilgi meg følte bare for å provosere noen

Unnskyld meg men er du autistisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...