Gå til innhold

Billigste cdkey til BF3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Origin skal ha 449 for BF3, komplett tar 350,-, men alt jeg egentlig trenger er en cdkey, så vet noen hvor man får kjøpt en billigst mulig? Så jeg slipper å få en cd tilsendt i posten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha Googlet G2play, så ble jeg relativt kritisk, men jeg ville spille i natt :p Så jeg tok sjansen, og ser ut til at det funker. Takk til begge forresten, orket ikke stresse med å fikse den russiske greia.

Skrevet

Etter å ha Googlet G2play, så ble jeg relativt kritisk, men jeg ville spille i natt :p Så jeg tok sjansen, og ser ut til at det funker. Takk til begge forresten, orket ikke stresse med å fikse den russiske greia.

CDKeyHouse

ar handlet derfra flere ganger med hell.

Får key innen 3 minutter.

• Liker 1
Skrevet

Ja på Origin i dag får du dette fantastiske tilbudet: "Kjøp Battlefield 3 og få Battlefield Bad Company 2 gratis!". :!: :!: :!:

Oversatt: "Her er BF3 overpriced as fuck og på toppen får du med no gammel drit vi har liggende".

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er dette med russisk. Er menyen og slik på russisk?

Alt blir visst på Engelsk. Har kjøpt russisk cdkey til den nette sum av 136,- :) En slik pris kan jeg virkelig slå meg til ro med. Har absolutt ikke behov for noe annet enn nøkkelen, og 499,- på Ea-store er uaktuelt.

Endret av Teac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...