Gå til innhold

Hjelp Login greier


Anbefalte innlegg

Hei SmurfKid her.

 

jeg fant ikke akkurat riktig kategori og legge dette i men jeg bare puttet denne her.

 

Utrolig mange sider kan jeg ikke få logget meg inn på. som Foreeksempel www.goanimate.com Jeg lagde meg selv en account men og prøvde og logge inn men det står at jeg måtte enable cookies. og jeg gjorde det. Men det funket fortsatt ikke. så jeg tok og gjorde det manuelt og skrev http://goanimate.com/ inn på den greia og trykket altid tillat. men det funket fortsatt ikke så slettet jeg alle cookies og cache. men det funket fortsatt ikke.

 

Men når jeg drar til en kamerat og logger meg på nettet hans så funker det. Men hjemme på mitt netverk funker det ikke. jeg vet ikke om det kan ha noe med internetten min og gjøre. Men uanset så lenkter jeg etter et svar har søkt utrolig mye på nettet og har blitt plaget av dette i nesten 8 måneder..

 

MVH SmurfKid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker din egen maskin på begge stedene, så må det være noe som blokkerer hjemme hos deg.

Du kan jo prøve å logge inn på router og sjekke innstillingene i brannmuren. Prøv å slå av SPI.

Så det er brannmuren på routeren min som stenger det? så jeg må bare logge meg inn på den og slå av SPI? og hva er SPI :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...