Gå til innhold

Tegnestudier? ^^


expl

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte kanskje å ta inn på en tegneskole/studie etc., men har akkurat nå liten oversikt over hvilket tilbud en har. Jeg er ferdig med almenn-utdanning og tenker å ta studier til neste år. Slik det er nå, liker jeg best å fokusere på mennesket/figur-design, men også landskap/arkitekturdesign er spennende..

 

Dette åpner jo sikkert muligheter, men jeg finner egentlig ikke noe særlig interresante tilbud i Norge, så kanskje det beste er å reise utenlands? Kanskje svenskene har noe å tilby, jeg vett hvertfall ikke..

 

Derfor hadde det vært veldig greit om folk med noe som helst kunnskap til skoler/studier innenfor tegning/deisgn etc ville delt det med meg på denne tråden! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, tenkte kanskje å ta inn på en tegneskole/studie etc., men har akkurat nå liten oversikt over hvilket tilbud en har. Jeg er ferdig med almenn-utdanning og tenker å ta studier til neste år. Slik det er nå, liker jeg best å fokusere på mennesket/figur-design, men også landskap/arkitekturdesign er spennende..

 

Dette åpner jo sikkert muligheter, men jeg finner egentlig ikke noe særlig interresante tilbud i Norge, så kanskje det beste er å reise utenlands? Kanskje svenskene har noe å tilby, jeg vett hvertfall ikke..

 

Derfor hadde det vært veldig greit om folk med noe som helst kunnskap til skoler/studier innenfor tegning/deisgn etc ville delt det med meg på denne tråden! :)

 

Jeg har egentlig ikke peiling på noe, så på forhånd beklager å skuffe deg med et dårlig svar- men iallefall : husker veldig godt at kunst og håndtverklæreren min stadig reklamerte for en kunstskole i Ålborg som hun ville jeg skulle gå på. Sa den var utrolig bra og alt det der..

Endret av leonthine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...