Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

slem far' og julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bor hos faren min en del av tiden, og han har en slem samboer (pappa er også slem). De vil at jeg skal komme med julegaveønsker, men jeg vet ikke om noe jeg vil ha. De blir skikkelig sure og respekterer meg ikke. Jeg er 14 og lurer på om dere har noe jeg kan ønske meg. Har mye på lista hos mamma (hun er snill), men lik null hos pappa. Trenger svar fort, helst innen et kvarter fordi det er da det er viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag to like lister

en til far og en til mor,da har du større sjangs til å få det du vil ha :thumbup:

Du burde også bare ha dyre ting, i tilfelle du får to like gaver så kan du alltid selge den ene!

Hvor moralskt dette er skal jeg ikke kommentere på

• Liker 3
Skrevet

Gi selvsagt samme lista til begge to.

Får du tilfeldigvis samme tingen kan sikkert den ene returneres, de fleste butikker er nok snille med det så lenge produktet ikke åpnes.

Skrevet

Ok. Men hva skal jeg ønske meg. Aner ikke . Ha er streng, imot elektroniske varer og nekter å betale over 3-500

Har du ingen øsnker gutt? Vanskelig for oss å vite hva du hadde likt å få,når ikke din egen far eller du selv vet det.

Hva med en god bok? :D

spill?

oo,jeg har det,gavekort!

Skrevet (endret)

Nei huffda, vil de gi deg julegaver? Og de blir irriterte når ønskelisten hos de er tom, mens listen hos din mor er lang som et vondt år? Nei gud forby så fæle foreldre altså.

Endret av Benny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...