Gå til innhold

På utkikk etter noen nye hodetelefoner


Pubé

Anbefalte innlegg

Mitt 6 år gamle Sennheiser PX 200 spiller nå på sitt siste vers. Utrolig fornøyd med disse, men jeg er noe usikker på hva jeg skal skaffe meg nå.

 

:(

 

 

 

Hvordan er de nyere Sennheiser PX 200-II og PX-100-II?

Og åssen er de mellomstore? HD 219/129/239?

 

Kom gjerne med et par annbefalinger, så lenge du har et godt grunnlag for annbefalingen. (PortaPro er jo bare bæst lol!11!1 xD)

Jeg er også ganske tjukk i huet, så de AKG hodetelefonene passer ikke skikkelig engang :p

 

EDIT: Skal brukes til musikk (går en del i black, heavy, melodic death metal osv), i tillegg til film etter foreldrene i huset sover og spill nå og da (3DS og konsoll når familien sover :p)

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er mitt favoritt headsett gjennom hele min tid som data tillgjenger dvs 5-6 år har jeg aldri vært borti noe bedre en dette . Men det er noen som synes dette er ubehaglig og ha på , det kan være det om du ikke liker et mellomtungt headsett . men jeg synes det er det beste som er , men som sagt det er også mange som ikke liker komforten og vekten . men alle elsker lyden uansett
Lenke til kommentar

Kan ikke si at lyden der er den beste som fins, og hvordan skal et USB drevet headset kjøre på en 3DS? Har det liggende ved siden av meg her. Kan trygt si at det headsettet ikke er noe særlig til musikk, funker fjell til spill da.

 

Ute etter noe portabelt jeg, noe som ikke burde være veldig vanskelig i forstå etter førstepost, og at jeg skrev hodetelefoner og ikke headset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...