Gå til innhold

Sært problem med avspilling av musikk


MrVilla

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en bærbar dell Studio 1745 som runder året og vel så det.

Den fungere veldig greit men jeg har fått et problem med når jeg skal spille av musikk.

Når jeg setter på en sang så skurrer det jevnlig.

Satte på en sang nå og da skurret det ved 40 - 1,11 - 1,40 - 2,11 - 2,40 - 3,11

 

Det er helt uavhengig om det er avspilt fra nettet, LAN, eller lokalt på pc. Jeg har også prøvd winamp, vlc, mediamonkey og windows mediaplayer. Det utgjør ingen forskjell.

 

Noen gode råd på hva dette kan være? Er sykt irriterende:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har ikke CC kjørende etter det jeg ser, men har tatt en tur innom prosesser og servicer for å se om det hjelper å slå av noe.

 

Jeg har nå kommet til et punkt der jeg er usikker på om jeg kan slå av noe mer. Jeg må sette meg litt inn i de enkelte servicene og se om det er noen der jeg kan være uten eventuelt om det er noen som absolutt ikke burde være der.

Lenke til kommentar

CCleaner er et lite, og et helt gratis program som kan gjøre litt av hvert.

Om du installerer den, og trykker der det står "Verktøy. Da kommer du til en fane hvor du har muligheten til å velge "Oppstart". Gå inn der. Da kan du slå av alle programmene som starter opp å kjøre i det du starter maskinen. Du kan gjerne slå av alle, der inne, og ta en restart.

- Så sjekker du om du fortsatt får det samme som før. Om det fortsatt skurrer, så kan du gå tilbake og sette alle programmene du satt til ikke å starte opp, til å starte.

- Om der i mot skurringen er borte, så vet du at et av disse programmene du slo av, er synderen. Da må du restarte ett og ett program, og sjekke om det fortsatt skurrer, helt til du har funnet synderen - lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...