Gå til innhold

Dårlig fart på Telenor linje


Anbefalte innlegg

Hei.

 

er det noen her som har vært borti lignende med telenor eller noe sånt at man av og til plutselig har dårlig linjehastighet?

 

Vi har 9Mbit linje, men det jeg måler for øyeblikekt er 0,5Mbit ned, og telenor finner absolutt ingenting.

 

noen tips/hint?

 

Takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

er det noen her som har vært borti lignende med telenor eller noe sånt at man av og til plutselig har dårlig linjehastighet?

 

Vi har 9Mbit linje, men det jeg måler for øyeblikekt er 0,5Mbit ned, og telenor finner absolutt ingenting.

 

noen tips/hint?

 

Takk for alle svar :thumbup:

 

Hei, har samme problemet. Siden kl 15.00 i dag og utover har jeg logget 0.5 Mbit på en 12Mbit linje. Telenor må ha problemer en eller annen plass. Du bor vel ikke tilfeldigvis på vestlandet ? (Sunnmøre her).

Lenke til kommentar

Merkeli, de sender ikke montør/tekniker for å sjekke området før 7/12 :S da lurer jeg egentlig på hva problemet er. når startet dette med dere? har det hendt flere ganger?

Problemet ligger nok ikke lokalt hos oss, og blir ganske sikkert fikset i løpet av morgendagen.

 

Da er min linje fikset ! :) Håper det gjelder dere andre også.

Lenke til kommentar

Visst Telenor hadde problemer med nettet sitt så er jo det litt merkeli at de 2 personene jeg pratet med ikke sa noe om det :p

 

Linjen min kom til rett hastighet ca på samme tid som deg Ulven, men det er ikke første gangen det har skjedd, kommer til å følge med.

 

Takk for godt samarbeid :thumbup:

Endret av skidd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...