Gå til innhold

Erfaringstråd for ACDsee Pro


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt ACD og foretrekker den fremfor Photoshop som jeg også har. (Jeg har ACD7, den greier seg fint. Startet med 5). Nå lurer jeg på hvor mange PCer jeg kan ha lisensen på. Skal snart sette den inn på en ny stasjonær, og lurer på om jeg kan ha den på en laptop i tillegg?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Lite aktivitet her - bruker fortsatt ACD ja, liker det veldig godt - har Photoshop også, men bruker det bare til litt spesielle oppgaver. Nå har jeg et lite spørsmål som jeg ikke finner svaret på. (Det samme har skjedd en gang før, men husker ikke hvordan jeg fikset det):

Jeg tar bare RAW bilder (ikke jpg i tillegg), når jeg har brukt "Develop" har alltid jpg filen lagt seg ved siden av RAW-filen (sin) - i dag skjedde det plutselig en endring med bildene jeg jobbet med: Alle raw-filene kom først, og alle jpg samlet etterpå. Hvordan får jeg tilbake dette at RAW og tilsvarende jpg ligger parvis? Har sett i hjelp og innstillinger og View osv - men har ikke funnet "oppskriften" - kan noen brukere gi meg det rette hintet for å få det slik jeg alltid bruker det?

Lenke til kommentar

Lite aktivitet her - bruker fortsatt ACD ja, liker det veldig godt - har Photoshop også, men bruker det bare til litt spesielle oppgaver. Nå har jeg et lite spørsmål som jeg ikke finner svaret på. (Det samme har skjedd en gang før, men husker ikke hvordan jeg fikset det):

Jeg tar bare RAW bilder (ikke jpg i tillegg), når jeg har brukt "Develop" har alltid jpg filen lagt seg ved siden av RAW-filen (sin) - i dag skjedde det plutselig en endring med bildene jeg jobbet med: Alle raw-filene kom først, og alle jpg samlet etterpå. Hvordan får jeg tilbake dette at RAW og tilsvarende jpg ligger parvis? Har sett i hjelp og innstillinger og View osv - men har ikke funnet "oppskriften" - kan noen brukere gi meg det rette hintet for å få det slik jeg alltid bruker det?

Svarer meg selv jeg, fikk svar fra ACD FB-side, problemet er løst, avkryssing på Filename var blitt borte under sortering og Group by.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...