Gå til innhold

Motorola Droid 4

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har siklet på denne godbiten selv! Var innom Spaceworld en dag for å tafse litt på Motorola Razr, og den var unektelig sexy og ikke minst oste den av kvalitet. Hadde Motorola Milestone (den første Droid) i halvannet år, og utover noen softwareproblemer grunnet Motorola Europe var jeg sykt fornøyd. Kommer Droid 4 i GSM-utgave er det i hvert fall ingenting å stusse på.

Ser også at datoen 22. desember er lanseringsdato i USA, så vi kan jo håpe at den dukker opp på nyåret!

• 4 uker senere...
Skrevet

Importert telefon betyr jo da ikke norsk tastatur, noe som er veldig upraktisk. Sikter da til det fysiske tastaturet, som i hovedsak er grunnen til at jeg liker telefon i kombinasjon at den kjører Android.

• 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Importert telefon betyr jo da ikke norsk tastatur, noe som er veldig upraktisk. Sikter da til det fysiske tastaturet, som i hovedsak er grunnen til at jeg liker telefon i kombinasjon at den kjører Android.

må bare påpeke at med en Android tlf kan den være kjøpt i uggabuggaland å fortsatt ikke noe problem med å få norsk tastatur, :-D jeg eier selv en importert acer Iconia Smart 300 den er ikke sluppet i europa men jeg skriver denne mld på norsk tastatur med æøå:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...