Gå til innhold

HTC Sense 3.0 til HTC Incredible S er kommet!


martin9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :) Har Incredible S. Sendte HTC en melding for noen dager siden og spurte om de viste noe om det ville komme noen oppdatering. De sa de ikke viste. Men om det er riktig at HTC desire S har fått sens 3.0 bør det ikke ta lang tid før Incredible S får det også.. Håper det ihvertfall;)

Lenke til kommentar
1322941620[/url]' post='18667251']

Hei :) Har Incredible S. Sendte HTC en melding for noen dager siden og spurte om de viste noe om det ville komme noen oppdatering. De sa de ikke viste. Men om det er riktig at HTC desire S har fått sens 3.0 bør det ikke ta lang tid før Incredible S får det også.. Håper det ihvertfall;)

 

Jeg kjøpte Incredible S i stedet for Desire S fordi jeg regna med den ville bli best oppfulgt, så jeg forventer en oppdatering snart!Broren min har fått 3.0 på sin desire s, og han har ikke roota eller no slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv også fått oppdateringen nå (kom automatisk). Er ikke helt fornøyd med hvordan de har økt skriftstørrelsen og layouten, så det blir mindre informasjon på skjermen (f.eks. epost). Syntes det var stor nok tekst på forrige versjon. Savner forøvrig også at jeg kunne bruke bakgrunnsbilde som beveget seg når bladde mellom forskjellige homescreener -- kan jeg få dette tilbake på noe vis?

 

Ellers grei oppdatering. Ble litt bekymret først, da telefonen var fryktelig treg, men nå er den responsiv igjen. Ikke like god som iPhone på scrolling, men bedre en HTC Sense 2.x

Lenke til kommentar

Har selv også fått oppdateringen nå (kom automatisk). Er ikke helt fornøyd med hvordan de har økt skriftstørrelsen og layouten, så det blir mindre informasjon på skjermen (f.eks. epost). Syntes det var stor nok tekst på forrige versjon. Savner forøvrig også at jeg kunne bruke bakgrunnsbilde som beveget seg når bladde mellom forskjellige homescreener -- kan jeg få dette tilbake på noe vis?

 

Ellers grei oppdatering. Ble litt bekymret først, da telefonen var fryktelig treg, men nå er den responsiv igjen. Ikke like god som iPhone på scrolling, men bedre en HTC Sense 2.x

Større skrift kom meg til gode grunnet mitt svake syn.

 

Når det gjelder bakgrunnsbilde tror jeg.du må bytte til en annen laumcher, f.eks. LauncherPro. Den er rask og responsitiv, og med den bildefunksjonen du ønsker :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...