Gå til innhold

Hjelp til kjøp av smarttelefon for nybegynner


Ruska

Anbefalte innlegg

Heisann :) Det nærmer seg jul og da skal jeg få en ny telefon av kjæresten, men jeg sliter med å finne ut hvilken telefon det er vi skal kjøpe.

 

Det jeg ser etter i en telefon er:

- God batteritid.

- Ikke vanskelig å sende meldinger. Altså ikke en altfor liten skjerm og knotete å tekste med.

- Skjermen skal ha klare farger, ikke noe kornete eller blurrete områder.

- Noenlunde rask. Den trenger ikke å være veldig rask ved bruk av internett, men at den ikke lagger ved å kikke rundt i startskjermen eller bruker lang tid på å åpne enkle programmer som SMS.

 

Jeg har tenkt litt på forskjellige telefoner:

- Huawei Nero

- Htc Desire S

- Htc Wildfire S

- SE xperia arc

- Samsung Galaxy 2

- Samsung Galaxy S pluss

 

Jeg bruker for det meste telefonen til sms og ringing. Så for meg er det viktigst at telefonen er fin å skrive med og at batteriet varer en stund med normal bruk. Eier ikke en smarttelefon, så den må være enkel i bruk.

 

 

Er det noen av disse telefonene jeg har ramset opp som kunne passet? Setter veldig pris på forslag til andre telefoner også :)

 

 

Ruska.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra batteri, sms og ringing? Definitivt Nokia n8. Flott signalstyrke, kjempebra batteritid, kjapp og bra med Symbian Belle (som er en oppdatering til operativsystemet), du finner telefonen ganske rimelig også. I tillegg har den det beste kameraet som finnes på mobiltelefoner per dags dato såvidt jeg vet i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...