screenman Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Jeg har nesten hele mitt liv hatt litt skjeve fremtenner som jeg nå vil få rettet på. Men jeg liker ikke noe særlig tanken på å måtte gå med tannregulering i 2 år. Jeg lurer derfor på om det finnes noe alternativ til regulering?
Ensombryrseg Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Regulering er jo jævlig hot på jenter syns jeg, gjerne i kombinasjon med musefletter mmm!
fenele Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Du kan ha regulering på baksiden av tenna som ikke vil være like synlig. 2 år med regulering er bedre enn å gå i mange år å angre seg for at man ikke gjorde det.
Skandinav Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Det er ikke all regulering som kan settes på baksiden av tennene. I tillegg er det mer plunder med slik regulering = dyrere. Men ellers nei. Hvis du vil beholde dine tenner, finnes det ingen annen måte å rette på skjeve tenner enn gjennom regulering.
dnthalhuk Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Bare ta regulering, er utrolig effektivt og etter noen måneder slutter du å bry deg om å ha dem på. Jeg hadde det selv i et og et halvt år da jeg gikk i 8.-9. klasse som nå er 11-12 år siden, og husker at jeg syns det var teit at jeg måtte ha det. Sett i ettertid kunne jeg godt gådd med regulering i 3 år også, for resultatet ble mye bedre enn utgangspunktet (så litt ut som en rotte i tannstillingen). Det er nok mye værre å gå med stygge tenner gjennom livet enn regulering noen år i ungdomsårene når livet ikke er så alvorlig, men bare føles sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå